ناظر چیز بدی نداره🫤 لطفا منتشرش کن🤌❤️
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر چیز بدی نداره🫤 لطفا منتشرش کن🤌❤️
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بک میدم
پین؟
خودم:
E: برون گرا (هیچ وقت دوست ندارم تنها باشم)
N:شهودی (واقعیتو نمیبینم🤨🤔)
F: احساسی (نمیتونم از منطقم استفاده کنم🙂)
J: قضاوتی (حق ندارم شلخته باشم👏🏻🙂)
عالی✨️
دوستت دارم چون خیلی نگرانم پستم تایید نشه🤣
چرا هرچی میاد در مورد تستچیهه😭😂
این جمله برا ناظر هاست😂
دوست دارم چون من همیشه بامزه و به پرندگان مهاجر و در خونه اومدم بیرون
حرفی نی😐🤣
دوست دارم چون فقط یک نانوایی.🤣🤣
😂پشمای سم ریخت
🤣
دوست دارم چون ضمیر باطن یک نصیحت سومش یک می یک میانبر دوو دیوید از ی سلام می یک علی بولدوزر یک
🤌😐سم یعنی این
دوست دارم چون من خوش اومدید اینجا که در این همه چی هست که در سال پیش از این پست خوشتون بیاد🙏☺
🤨جانم😂
عالی بود خسته نباشی 🩷✨
ممنون عزیزم💖
اینا کلیشه آن نه واقعیت👍🏻
هووم🤌
جچ: دوست دارم چون تو گفتی من برم بخوابم شب بخیر عزیزم خوبی؟ عجیبه
ودف؟ 🗿😐
😐🤌سم