بزن بریم:)
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بزن بریم:)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خرگوش هستم، ۷۰ ساله از فلافل 🤣🤣
estp کلا با دوستاش بیرونه.
مگه من اصلا دوستی هم دارم که باهاش بیرون باشم؟
هدیه های اسمان هستم ۳۳ ساله از نودل😁🗿
اسمت فقط😂🤌
واقعا حق بود😂😂
من INTP 😴
چالش : اسمم کتاب 📚 شهرتم یخمک😋 سنم ۹🤣
اون ت توی شهرم اشتباه تایپی بود😁
کوشولو😂🤍
سلام پتو هستم ۹۷ ساله از شهر عدسی😂 چقدر سم شد
چقدر هم همخونی دارن با هم😂
وای دقیقا😂
بلی😂
5 و 8 حتی تو مدرسه ها (پنجشنبه جمعه)
🥰😂👌
خواب رو عشقه خدایی اگه خانواده بزارن
حق👍😕
تو تابستونم گیر داده بودن درس بخون. اخه خداییی
هعییی😐
ولی من تو تابستون هم درس رو ول نکردم😂💔
خدایی چطور اخه🗿البته اگه درس مورد علاقت باشه باز یچی
😄🤌
تخت هستم ۷۵ ساله از چوبشور🤝🗿
آخ قربون شهرت😂❤️
در حال خوردن چوبشور و دیدن نظرت
بعله بله درسته👌
صحیح🤌
درسته
کی گفته من کل تابستون رو خوابم؟
امسال ماه اول رو که مثل همیشه کلی کلاس رفتم دو ماه بعدی رو یه آنفولانزا ی عجیب غریب گرفتم و هنوزم باهاش درگیرم🗿💔
آخی....انشاالله که زود خوب بشی💓❤️