چشمای تو زیبان :) حتی اگه عادی باشن ✨️
19 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
چشمای تو زیبان :) حتی اگه عادی باشن ✨️
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
این پست زیادی قشنگ بود3>
خیلی زیبا بود همیشه بخاطر رنگ چشمام حس بدی داشتم حالا که اینو دیدم نظرم عوض شد خیلی عالیهه
من چشام یه رنگ خیلی خاصه
قرمز و طوسی و زیتونی و طلایی ( به ترتیب نوشتم از حلقه دور چشمم به دور عدسی )
ولی درسته چشمام رنگیه ولی چشم قهوه ای برام خیلی جذابه و اونایی که چشم های درشت و قهوه ای دارن بدونن که خیلی کراشن 😉❤️
کسایی که چشم قهوه ای دارن>>>>>>>کل دنیا
زیبایی ببینیم:))))
حققققق
سلام 💓🌟
ادمین پست عالی بود .
____
دوست داری یه اکانت فوق العاده رو بهت معرفی کنم ؟ پس میتونی بیای تو اکانت ویکتوریا « توی لیست دوستام » 💓
ببخشید اگه ناراحت شدی !
پین؟
پستت عالی بود:)