5 سال پیش 10 اسلاید 6,265 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (15)
  • هیچکدومو انتخاب نکردم😂😂😂

  • بازم از این دوراهیا بساز 😐
    ولی من خودم ترجیح می دم شب ساعت ۲ در بزنن تا اینکه تو خونه برقا بره تنها باشم🥶🥶

    • یه بار تو خونه تنها بودم برقا رف ، چراغ قوه هم نداشتم ، ۲ ساعت تنهایی تو تاریکی نشستم😐

    • من تجربه کردم هر دو رو

  • سوال اول خیلی گیج شدم راهبه رو انتخاب کردم 😁
    در کل خوب بود 🙂

    • من که از هردو میترسمممم

  • خب برقا بره شاید روز بره به این اشاره نکردی😂دیگم نمیتونی تغییر بدی

    • گفته چراغ قوه یعنی شب بوده

    • خب شاید مثلا گفته ساعتای ۴ صب بره که یه پنج دیقه دیگش میشه صب🙄😂

    • اصلا چراغ قوه نباشه گوشی که هس😂

    • خب شاید مثلا گفته ساعتای ۴ صب بره که یه پنج دیقه دیگش میشه صب🙄😂
      _________
      داداش خب اگه ما خواب باشیم چی میشه؟

  • پشمااااااممممممم😭😭😭😭
    می ترسم 😣😣😱😱😱😱
    من از خواب بدم می یاد اگه بخابم و خای ترسناک ببینم مگه بلند می شم اون اتفاقه ادامه داری
    من می ترسم 🥺🥺🥺
    ام راستی لب هم می خام 🤤🤤🤤🤤

  • واییی چقدر ترسناک بودننن😐😐😐🙏🏻
    عالی بود😍❤😍

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.