2 سال پیش 8 اسلاید 1,401 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (49)
  • 🎉Happy birthday to you 🎉

  • تو بالغ نیستی!

    اگر چه بالغ نیستی و شاید هنوز کوچکی اما سعی کن از بچگی خودت به بهترین نحو لذت ببری

    تعداد پاسخ صحیح4
    تعداد پاسخ غلط4
    سه سال دیگه صبر کن دادش هنوز یازده و نیم سالمه خب دوست دارم سرگرمی داشته باشم

  • تو بالغ نیستی!

    اگر چه بالغ نیستی و شاید هنوز کوچکی اما سعی کن از بچگی خودت به بهترین نحو لذت ببری



    13سالمه.ولی هنوز بالغ نشدم یعنی چیی


    شاید بخاطر کودک درونمه، 😐

    • عیبی نداره، آدم های بزرگتر از توهم هنوز کاملا بالغ نیستن
      چون هیچکس کامل نیست

  • تو تقریبا بالغ هستی!

    تو از زمان های قلبت گذشتی و آدمی عاقل شدی و سعی داری که بهتر بشی

    تعداد پاسخ صحیح7
    تعداد پاسخ غلط1
    درصد صحیح شما به 88% درصد سوالات پاسخ درست دادید

  • تو نسبتا بالغ نیستی!

    تو آدمی بالغ نیستی اما در مراحل اولیه بالغ شدن هستی و میخوای که از بچگی دل بکنی

  • تو تقریبا بالغ هستی!

    تو از زمان های قلبت گذشتی و آدمی عاقل شدی و سعی داری که بهتر بشی

    تعداد پاسخ صحیح6
    تعداد پاسخ غلط2
    درصد صحیحشما به 75% درصد سوالات پاسخ درست دادید

  • تو تقریبا بالغ هستی!

    تو از زمان های قلبت گذشتی و آدمی عاقل شدی و سعی داری که بهتر بشی
    خب 16 سالمه قطعا دوست دارم بالغ باشم هر چی سعی میکنم باز افراد دور و برم بهم میگن بچه البته فازشون معلوم نیس یه بار میگن بچه ای این کارو نکن یه بار میگن نه بزرگی فلان کارو نکن اصلا موندم این وسط:|

  • تو تقریبا بالغ هستی!

    تو از زمان های قلبت گذشتی و آدمی عاقل شدی و سعی داری که بهتر بشی

  • تو بالغ هستی!

    تو آدمی از هر لحاظ بالغ و عاقل هستی موفق باشی

    تعداد پاسخ صحیح8
    تعداد پاسخ غلط0
    درصد صحیحشما به 100% درصد سوالات پاسخ درست دادید.

    • آفرین 👏👏👏👏👍👍👍

    • خودت راضی هستی یا هنوز کودکی رو ترجیه میدی؟

    • راضی هستم، اصلا مشکلی با بالغ بودن ندارم.

    • آفرین

  • تو تقریبا بالغ هستی! تو از زمان های قلبت گذشتی و آدمی عاقل شدی و سعی داری که بهتر بشی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.