سلام قشنگای من واقعا معذرت میخوام اینقدر طول کشید وقت برای ادیت نداشتم ببخشید.
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام قشنگای من واقعا معذرت میخوام اینقدر طول کشید وقت برای ادیت نداشتم ببخشید.
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بک میدم 🌟
پین؟!
ناظرش بودم🫒🎈
وایب خوبی که از تستت گرفتم:)))
عزیزم زودتر بزار پارت ۳ رو دیگه
چشم الان دیگه میسازمش
مرسی؟
عه چرا زدم رو علامت سوال😂💔
مرسییی💜💜
تو صف برسیه
میشه دندان پزشکی و آنکلوژیست رو بزاری
باشه کیوتم ولی یکم طول میکشه
ممنون
منم باشم؟
ستاره شناس
باشه قشنگم اما یکم طول میکشه
مشکلی نیست
میشه وایب نقاشی هم واسه من بزاری؟؟
حتما قشنگم اما پارت۴
باشه ممنون
من پارت ۳ ام کی میزاریش؟
ممکنه یکم طول بکشه قشنگم ولی سعی میکنم زود پستش کنم.
مرسی😘😍
میگم من قبلا خواننده گفته بودم
الان میشه لطفا فوتبالیست هم بزاری؟ ( دخترم💜
چشم میذارم
مرسییییی💜💜💜
منو چرا نزاشتیییی؟🥲
هنوز پارت۳ هس قشنگم💖
اوکی🥲💛