2 سال پیش 5 اسلاید 76 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی زبان

نظرات بازدیدکنندگان (11)
  • میتونی نوشتن ژاپنی رو بهم یاد بدی؟
    شرایطش چجوریه؟
    چقدر امتیاز بدم بهت؟

  • سلام، میشه به من کره ای بیاد بدی؟ الفبا و اسم حیوانات و.... قاعده ها رو بلدم فقط افعال مشکل دارم

    • سلام گوگولی، حتما عزیزم، منو به دوستات اضافه کن و حتما بهم ی پیام بده❤️❤️❤️❤️

  • کنیچیوا نمیشه عصربخیر،کونبانوا میشه عصر بخیر.

    • اون هم میشه، اما من دارم مودبانشو یاد میدم

    • حالا که کامنتا رو دیدم دیدم که کاملا توضیح ندادم، خب توی فارسی ما فقط ی عصبر بخیر داریم، مثل انگلیسی دو تا نداریم که بگیم good evening یا بگیم good afternoon، اما خب ژاپنی داره، این هم همونحوره دیگه توضیحش ندادم

    • کنیچیوا میشه سلام.

    • عزیزم، میدونم، من توضیح دادم، good evening میشه کنیچیوا، good afternoon میشه کنبنوا، گرفتی؟من از روی گرامر انگلیسی راحت ترم درس بدم ولی خب چون یک سریا بلد نیستن مجبورم فارسی درس بدم و خب این مشکلات پیش میاد

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.