5 سال پیش 8 اسلاید 220 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (69)
  • عربدههههههههههه....اجوللللم...پارت سیزده اوممممممد🤩🤩🤩🤩💋⚘

  • اجی پس چی شد
    مردم من

  • اجولم...پارت بعد کو؟...تستچی خوردش؟...یا غارتش کرد؟🥺👶🏻

    • خوردش گفت عکس مناسب نبود
      هققققق.....😭😭😭😭😐

    • ایش😐

  • نظرسنجی: از همه چیز هردوتاشون خوشم میاد رو هردوشون کراش دارم.ولی بیشتر رو ایدو💔😍

  • گود
    من لقبم
    میتونی بگی نورمن 🌈❤️

    ویاکیهیون ❤️❤️🌈👌🏻👌🏻

  • وای کنما جونم کجایی عاشق کنما هستم میدونم به تستت مربوط نیست ولی خاب وریوری نایس 👌🏻👌🏻👌🏻
    اجی میشی؟؟؟؟ 😜

    • کنما مال خودمه ها به کسی هم نمیدونم 😜😍🥺🤣
      اره آجی میشم لقبت و سنت رو بگو
      من مری چان ۱۵ ساله

  • واااای چی شد😐
    هنوز هنگم😐
    نظرسنجی :
    _از کدوم اخلاق کوران خوشتون میاد ؟خونسردیش😌😂
    _ از کدوم اخلاق آیدو خوشتون میاد ؟دیوونه بازیاش😂 عین خودمه😂😂

  • چالش😐
    از کوران متنفرم
    عاشق همه چیزشم😐اون اوایل از غرورش سیریش بودنش و منحرف بودن و لحن صحبتش و خلاصه همچیش
    الان خیلی فداکار و مهربون شدههههه😢😢😭
    عرررر ایدومو برگردوننننن😢😢😢
    جرعت داری باز بلا سرش بیار😐😐😐😐🔫🔫🔫🔪💣

    • جرعت که دارم 😁🤣
      ولی بسه بچم خیلی اذیت شد 🤣😇

    • 😐چرا یبار کورانو اذیت نمیکنی

  • می شنوم
    بزن 😐😐
    زدم عشق خودم رو ناکار کردم ☹🤣
    سرمو زدم‌ت دیوار😐
    ایدو اگ عشقت بید نمیزدی نابودش کنی
    یییی چ حالی کردم یوکی ایدو رو ولی حیف😐واقعی نبید
    چرا ایدو اینقدر خوشمله😐
    من اولین کسی بیدم ک روش کراش زدم حتی وقتی خیلی سیریش بید و اذیت میکرد😐

    • دیگه بسه زیادی حرف زدی برو داستانت رو بزار تا نزدم آیدو رو از صفحه روزگار محو کنم 😐😐💔

    • 😐ایدو رو محو کنی ایدو داستان خودمو محو میکنم

    • آیدو داستانت رو محو کنی
      کلا دیگه داستان رو ادامه نمیدم 😐😐

    • اوههه😐😂😂
      به افتخار همه ی ایدو ها😂😂👌

    • اقا انقدر بقیه رو محو نکنین من رو هردو ایدو ها کراش دادم...یهو دیدین هر دو تا تون و محو کردما😂😂😂

    • اصلا بیاین دسته جمعی محو بشیم 😐🤣🤣

  • مراعات حال مارو هم بکن 😐🔪
    زدی آیدو خوشملم رو ناکار کردی که
    اون بی همه چیز چی بود که نزدیک یوکی شد
    پارت بعدی رو زود بزار وگرنه
    .
    .
    .
    من
    .
    .
    .
    گریه میکنم 😐🤣

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.