ببخشید دیر شد:)
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ببخشید دیر شد:)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عیسی مسیح ازتون ممنونه که اینقد به تولدش که هیچ ربطی به شما نداره اهمیت میدین
عیسی مسیح ازت ممنونه که اومدی دربارش نظر دادی 🤝😔
من تو ایران فقط یه نفرو دارم که کریسمس رو جشن میگیره اونم یکی از دوستامه
منم فقط هالووین رو جشن میگیرم
دقیق یادمه ۹ آبان سال ۱۴۰۰ بهش هالووین رو تبریک گفتم
و حالا چت اون موقع:
من :نازی هالووینت مبارک
_چرا داری بهم تبریک میگی هالووین برای ایرانیا نیس
+خب چه ربطی داره ما جشن میگیریم
_مثل اینه که خارجیا بیان روضه بگیرن
من اینا رو واسش باز گو کردم
اخرشم گفتم و حالا نازنینی که کریسمسو جشن میگیره😑
چرا من باید برا همچین فردی کادو بگیرمممممممم
تستت عالی بود زحمت کشیدی :)
😂🤡🤝منم یکی ازین دوستا دارم رو اصابه اصا
ما نوروز هم از زیر کادو دادن در می ریم 😂 چه برسه به کریسمس
حاجییی
من همین زورم میاد چیزی بدم حالا کریسمس که جای خود دارههه🗿😂