3 سال پیش 7 اسلاید 4,165 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی درسی و دانشگاهی

نظرات بازدیدکنندگان (40)
  • من در هر صورت یسری چرتو پرت عادی میبرم کارمو راه بندازه🗿💔مامان بابام برام نمیخرن،نکته دوم این ک پارسال یدونه پاک کنم یذره جالب بود همه ریختن سرم و پاک کنم رو ب چخ دادن🗿😂نبرم از این چیزا بهترع،ببرم گم کنم ننم شهیدم میکنه😂😂😂💔

  • عزیزم ما نباید کیوت باشیم در مدرسه😂😔 مااااا
    محض خنده توهین نیست 👆😂😔⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️ داریمممممم ززززحمتتت میکشیم اهنگ مهد کودک. میزارننن بابا خجالت بکشیددددد زشته بخدا
    خانومم حیا کن خانمم مغنعتو بزار رو سرت 😂😔😔😔😂😂😂

  • منی که هیچ کدوم ا‌ز وسایل رو ندارم...

    • تو تنها نیستی🗿👌🏼

  • مدرسه جای کیوت بازی نیست فوقش برای درس میایم. بعدشم چطور با یه مانتو گونی مانندمون و مقنعه مدرسه شاخ و کیوت باشیم؟🤡

  • اون لباسارو دقیقا از کجا باید پیدا کنم🦖🦖🦖🦖🦖

    • همونجایی ک بقیه پیدا میکنن🗿😂
      اینترنتی عم متونی بخری

  • تو مدرسه چرا باید لباس رو مانتو ب اون گسادی و درازی بپوشیم:/؟؟؟وسایلتم کیوت باشه همه میریزن سذت ک وسایلتو ببینن
    کلا کیوت میوتو دارکو از چرتا نباشید.خودتون باشید.اینا چرتن.نمیشه بذای دسته بندی ادما ازشون استفاده کرد.
    عادی باشید.کسیم خاص خاله زنک بازیا در بیاره بره چیز میز کیوت بخره و پز بده تا بقیه رو سرش سوار شن😒🗿بقول مامانم مدرسه جای پز وسایل دادن نی جای درس خوندنه:/

    • بچه ها حق میبینم. سازنده گفته سرگرمیه. ولی به هرحال آدمای که سعی میکنن خودشونو کیوت یا دارک نشون بدن خیلی اسکلن:/

    • متوجه نمیشم چیمگی.الان طرف منی یا ؟

    • من نگفتم پز بدی فق اومدم چن تا چیز ک میتونید از نظر ظاهر خاص تر بشید و گفتم
      شماعم دوس ندری میتونی نگا نکنی گلم
      هرکی ی سلیقه عی درع😊😒

    • ینی هیچی رو مانتو نمیپوشین؟ سردتون نمیشه ناموصن؟

    • وای حققق+++

    • زمستون کاپشن میپوشیم دیگه:|

    • تو سرما کاپشن میپوشیم:|||تیشرت نمیپوشیم رو مانتومون ک خوب بتظر بیایم :/

    • منم اومدم و در باره سلیقم صحبت کردم:)و نمات منفی تستتو گفتم :))

  • چون تازه واردی برات ۱۰۰ امتیاز ریختم 🙃

  • ما میخوایم مهاجرت کنیم نمیتونم چیزی برا مدرسه بگیرم😭

    • چ بددد:(((ولی امیدوارم اونجا بت خوش بگذره

  • آیا از قیمت اینا با خبرید؟ نیستید؟ ب ع*م

  • گوددد بودد پستت زیبامم:>
    خسته نباشییی✨💕

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.