سلااام من هیماری هستم عضو جدید تستچی خب اینم اولین تستمه که چقدر دردنگرا هستین:)!
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلااام من هیماری هستم عضو جدید تستچی خب اینم اولین تستمه که چقدر دردنگرا هستین:)!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دورن گرام کاملا
درونگراااااااااایییییی کاملاااا
وایییی تایپت چیه؟^^
Intp
لطفا یک عدد intp بم پی بده
سلام من infp ام
عام... باز خوبه میتونم چند لحظه بات حرف بزنم؟
من INTP ام
سلام
میانگرا شدم
واییی تایپت چیه؟:)
تایپمENFP
خیلی قشنگ بود،خسته نباشی کیوتم:)خوشحال میشم به مسابقهی من سر بزنید!علاوه بر جایزه ۱۰۰۰ امتیازی نفر اول،خودم به ۳ نفر اول ۳۰۰۰ امتیاز میدم:>
لایک میکنم کیوتم ولی فعلا وقتش رو ندارم که شرکت کنم^^
اشکال ندارد مرسی!)
درونگراااااااااایییییی کاملاااا
افلللییین
درونگرایی کامل ..منطقیه:/
گوود:)
میانگرا شدم😇
منم
ممیسییی