5 سال پیش 6 اسلاید 35 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (17)
  • کاملا درسته تمام تست ها و داستان ها میراکلس و بی تی اس خیلی تکراریه میشه تست های خودشناسی و این چیرا ساخت من وقتی توی تست های جدید میام فقط یک تست میبینم که بجز میراکلس و بی تی اس هست

    • اهوم این تست رو معرفی کنید تا همه بفهمن الان من این داستانی که نوشتم خیلی کم بازدید خورده ولی من و جیمین در مدرسه اون همه بازدید

  • واقعا موافقم همه تستچی پر شده ازینا باید کلی بگردی تا یه چیزی غیر اینا پیدا کنی یا حداقل اگه مینویسن تکراری نباشه کدوم از بی تی اس هستی چقد میشناسی داستان عاشقانه همش ازیناست ولی نمیگم بده میگم خیلی تکراری شده اه

  • من دارم از جتجال و حلشیه ویپاپ که شاید کسی ندونه استفاده میکنم

  • سلام تست عالی بود🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 فقط به داستان من سر بزنید اسمش this is miraculus است.. بزنیدتو پرفایلم میاره.. بخاطر زمانی که تستچی منتشرش کرد خیلی بازدید نخورد پس بیاید و بخونید و لذت ببرید

  • عزیز اگه داستان من تا پارت 15 هش منتشر بشه میبینی که منم ذاجب به اینا میگم

  • واقعا نمیشه تستچی تقصیر نداره برقیه مینویسن بعدشم تویزاینا استعداد دارن توی رویا هاشون غرق ن ما کی هستیم که بخوایم دخالت کنیم البته بهت بر نخوره 😕

    • ببین عزیزم من گفتم که یکم بعد این همه داستان بی تی اس و میراکلس یکم تنوع داشته باشه اینم یه پیشنهاد بود هر کی دوست داشت انجام بده هر کی نه به خودش مربوطه

  • منم موافقم هم مخالف
    اینکه همش از بی‌تی‌اس اینامو نویسم و میراکلس موافقم (خودم جز اون دسته هام)

    ولی داستامون داخل ایران بنوسیم من که اصلا دوست ندارم

    • چرا نباید از ایران خودمون حمایت کنیم ایرانی بدی هاشو داره ولی خوبیم داره اینا پیشنهاد برای بهتر شدن انتخاب با خودتونه

  • درسته ولی بیشتر بلک پینک و بی تی اس هستند و رمان های عاشقانه از این گروه ها...... و میراکلس بنظرم باید باشه چون همه طرفداران این فیلم هستند و چون تو اینجوری نوشتی فکر کنم از میراکلس زیاد خوشت نمیاد
    من تا حالا تو عمرم اسم گروه های بلک پینک یا بی تی اس را نشنیده بودم تا که اومدم تو سامانه تستچی.......
    و از آهنگ هاشون خوشم نمیاد ولی عاشق گروه
    کیدز بوپ هستم که واقعا آهنگ هاشون خیلی خوبه
    و گفتی داستان ایرانی .... موافقم ببخشید طولانی شد😅😅😅

    • اتفاقا من عاشق بی تی اس و میراکلسم ولی اینجوری تکراری میشه

  • بچه ها این امتیاز نداره همه جواب 1 هستش

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.