های گایز من یسنا هستم امیدوارم از این تستم خوشتون بیاد❤اگر دوست داشتید بگید پارت دورو هم بزارم ناظر تروخدا رد نکنن
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
های گایز من یسنا هستم امیدوارم از این تستم خوشتون بیاد❤اگر دوست داشتید بگید پارت دورو هم بزارم ناظر تروخدا رد نکنن
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
با مرینت چی ها چی بگووووو
سلام من ارباب شرارتم😍😍😍😍💔
میراکولر نیستم ولی اینا خیلی سم بود😂😁
اس اول چیککااررر
کراش*
فقط اونی که رو مری کراسه و زر زر میبافه.... 🤌🏻😔
وای اره از نظر منم اون سم ترین بود
😂
😂
بخدا ملت خیلی بیکار هستن حداقل یکاری رو میکنن درست بکنن هنوز نمیدونم دختروکفشدوزکی نیست لیدی باگه😅
دقیقا
اره حق
والا اینا حتی نمیدونن دختر کفشدوزکی نیست لیدی باگه لیدی باگ😐😐
اره سورن رو مغز ها زیادی اثر گذاشته:/
خودم هم چند وقت اول میگفتم دختر کفشدوزکی 😐😐
اره واقعا
😂😂😂😂
بیش از حد اسیییید بود 🤡