3 سال پیش 10 اسلاید 1,301 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (36)
  • آدمی که فکر میکنه در حقش ناعدالتی شده لزوما پرخاشگر نیست که مثلا برای یکی قلدری بشه اون فکر نمیکنه که در حقش ناعدالتی شده؟

  • متاسفانه به شدت زیادی پرخاشگر هستید. اگه فکر میکنی واقعا مشکلت جدی هستش بهتره از یه ادم بالغ و عاقل مشورت بگیری؛ اما خب به عنوان یک فرد غریبه و رندوم پیشنهاد میکنم بیخود هرچیزی رو سخت نگیری، سر اینکه نمیتونی اعصبانیتت رو کنترل کنی خودت رو سرزنش نکن با این کار فقط به خودت ضربه میزنی.

  • متاسفانه به شدت زیادی پرخاشگر هستید. اگه فکر میکنی واقعا مشکلت جدی هستش بهتره از یه ادم بالغ و عاقل مشورت بگیری؛ اما خب به عنوان یک فرد غریبه و رندوم پیشنهاد میکنم بیخود هرچیزی رو سخت نگیری، سر اینکه نمیتونی اعصبانیتت رو کنترل کنی خودت رو سرزنش نکن با این کار فقط به خودت ضربه میزنی
    ------نمیشههههه لعنتی بخاطر همین هیچ دوستی ندارم همه رو از دست دادمممم

    • درکت میکنم، سعی کن برای بقیه توضیح بدی این داستانو شاید اوناهم یخورده بیشتر رعایت کردن،اگرم با کسی بحث کردی وقتی آروم شدی معذرت خواهی کن اون لحظه جوابی نده

  • متاسفانه به شدت زیادی پرخاشگر هستید. اگه فکر میکنی واقعا مشکلت جدی هستش بهتره از یه ادم بالغ و عاقل مشورت بگیری؛ اما خب به عنوان یک فرد غریبه و رندوم پیشنهاد میکنم بیخود هرچیزی رو سخت نگیری، سر اینکه نمیتونی اعصبانیتت رو کنترل کنی خودت رو سرزنش نکن با این کار فقط به خودت ضربه میزنی.
    نه راستش من الان یکم این چن وقته اعصابم به دلایلی ترکیده و خب الان پرخاش گرم ولی نه اونطوری که طرف زده شه بیشتر مودی ام

  • تعداد پاسخ صحیح7
    تعداد پاسخ غلط3

  • متاسفانه به شدت زیادی پرخاشگر هستید. اگه فکر میکنی واقعا مشکلت جدی هستش بهتره از یه ادم بالغ و عاقل مشورت بگیری؛ اما خب به عنوان یک فرد غریبه و رندوم پیشنهاد میکنم بیخود هرچیزی رو سخت نگیری، سر اینکه نمیتونی اعصبانیتت رو کنترل کنی خودت رو سرزنش نکن با این کار فقط به خودت ضربه میزنی


    نمیدانستم پرخاشگرم ولی همه رو انجام دادم تاحالا 😑🌚🌝

    • واییییییییییییی چه باحال

  • تو واقعا توی کنترل خشمت موفق هستی.
    ____________________________________
    این اواخر موفق شدم، کلا مودی هستم،یه مدت میتونم یه مدت نمیتونم
    وقتی میتونم عصبانیتم کنترل کنن،اعصابم آرومتره

    • خوبه که تلاش میکنی و حالت خودتو خوب نگه میداری قشنگم :)

    • ممنونم امیدوارم بقیه هم بتونن

  • یکخورده رو به پرخاشگر هستید. اگه فکر میکنی واقعا مشکلت جدی هستش بهتره از یه ادم بالغ و عاقل مشورت بگیری؛ «بیخود هرچیزی رو سخت نگیری، سر اینکه نمیتونی اعصبانیتت رو کنترل کنی خودت رو سرزنش نکن با این کار فقط به خودت ضربه میزنی.»

  • تو واقعا توی کنترل خشمت موفق هستی.🙈

  • بک بدی بک میدم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.