بریم که غشششش کنیممم
15 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بریم که غشششش کنیممم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بایسم که تهیونگ هیچی خوشحال میشم و بش میگم منم همینطور و تولدمون را با هم جشن میگیریم چون تولدمون یکی هست
خدایا خودت کاری کن من یا بمیرم یا کمتر از درد دوری زجر بکشم
چالش: اگ ته بگه خو بنده سریع آماده میشم بریم بنامش در بیام😂😂😂ولی بعدش سکته
اگ کوک بگه بعد از جوابم سرمو ب دیوار میکوبم
قشنگم عاجی میشی؟🥀
پرنا هستم پری صدام میکنن ۱۴ سالمح(:
تمایل داری با من حقیر عاجی شی؟🤧💔
اره چراکه نه عاجیت میشم❤
خیلی خوب بود😻💜
چالش:اگه بایستت بهت بگه عاشقتم چیکار میکنی
چالش:مسئله این است کدام میگوید😹
💜جین،جیمین،تهیونگ💜خب اگه جیمین بهم بگه بهش میگم منم خیلی وقته عاشقتم🥺💜
😂
عالی بود😘😊
ج چ : همون لحظه سکته میکنم دیگه وقت نمیکنه جواب ازم بگیره😍😂
😂😂😂