3 سال پیش 9 اسلاید 988 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (17)
  • چخ عجب بلاخره بدن لاغر یه جا بدرد خورد👍🏻💀
    همه رو دارم ، ولی خیلی علاقه‌ای به کره و اینا ندارم..
    کار چقدر قشنگه🤌🏻🌸

  • فقط اب قلبی شکل رو دارم😑🤧🤧🤧🤧

  • خوب ترقوه رو دارم صورت استخونی ندارم (زاویه فک دارم نامردا) چشای درشت دارم پوست سفید دارم خداروشکر ولی .... لاغری چه سمیه ما پسرا این همه سال میریم باشگاه عضله در بیاریم شما آخر بگید لاغر 😂😂🤲

    • سیکس‌پک خوبه با بدن تغریبا لاغر🤌

    • اولی رو دارم دومی ببخشید😂

  • صورتم گرده چشمام درسته خیلی دوست دارم چشمامو.قدم که ۱۶۸ یا بیشتره.لبام فک کنم قلبیه نمی‌دونم.سبزه هم.به استاندارد های اونا نمی خورم ولی خودم زیبایی هامو دوست دارم((((((:

  • همشو دارم پشمام 🥲

  • ۴ تا رو داشتم

  • =/

  • و منیکه جز پوست و ترقوه و بدن استخوانی،هیچکدوم ندارم

  • همه رو دارم جز بدن استخونی و ترقوه

  • فقط دوتای آخری رو دارم🥲

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.