این تست نشون میده چقدر برون گرایید
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این تست نشون میده چقدر برون گرایید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
هی;تولدتمبارک))باآرزویبهترینها.
ممنونن
تو تقریبا میان گرایی
دقیقا همینه
تو اصلا روی درون گرایی رو ندیدی عزیزم😂برون گرای خالصی
.
.
هیققق مودونم😂🗿👍
عالی بود ادامه بیده
خدایی چطور برون گرایید😂
من یه درون گرای خالصم😂
به راحتی عشقم😐😂
به همه چی بخند
مهربون باش
زیاد حرف بزن.. حتا با خودت😂😐💔
جلو دخترا و همکلاسیات شوخ باش جذاب میشی براشون
ولی جلو پیسرا مغرور چون بی جنبن... یکم بهشون بخندی سوارت میشن😐😂
اینام هست ولی واسه ما ها خیلی خیلی خیلی خیلی سختههههه خیلی ها خیلی
سخت نیسسسس
فقط باید دلتو بزنی به دریااا
بیخیال همچی باشی😐😂💔
چچچچچ میدونم میدونم درک ما ها واسه شما برون گرا ها خیلی سخته
هیمممم پس اینو بدون که هرچقد درونگرا باشی یه برونگرای خالص گیرت میاد😐😂
نمونش منو رفیقم...
اخ که حق گفتی سه تا دوست صمیمی دارم همشون برون گران اصلا نمیدونم چطور باهاشون دوست شدم😂
حاح گودرت برونگرا ها😂😐
گودرت بینهایت دارن😂
بله بله😐😂
اینجا یه دور چت کردیم😂
نمسن؟😐😂💔
دیگه تا این حد برونگرام؟
حتما دا😂
اصلا روی درون گرایی رو ندیدی عزیزم😂برون گرای خالصی
...........
میدونستم نتیجه یه همچین چیزی میاد برام😂😂😂
آخ جوننن اولین کامنت
تستت عالی بود❤
مرسییییییییییییی 💘
✨✨✨✨❤❤❤❤