اگه اشتباه در اومد ببخشید عضو جدید تستچی هستم و این تست جدیدم هست لطفا ازم حمایت کنید
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اگه اشتباه در اومد ببخشید عضو جدید تستچی هستم و این تست جدیدم هست لطفا ازم حمایت کنید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالی بود جواب مسابقت رو نمیگی؟
من بدبخت فقیرم خواهش میکنم زودتر بگو
چه تست افسردگی گشنگی بود....
نمیخوام هیت بدم به پستت ولی این بده که این ها رو با درونگرایی اشتباه میگیریم چون برونگرا ها هم افسردهمیشن احساس تنهایی میکنن...
من یک درونگرای کاملم:]
بیشتر شبیه تست افسردگی بود تا درونگرا یا برونگرایی.
لطفا درونگرایی رو با افسردگی اشتباه نگیرید!
منی که intjعم و زد برونگرایی
برونگرا هستم و عاره برونگرا یی رو دوست دارم🤡
کاملا برونگرا
مییدووننسستتمم
درسته
درونگرام..intp
درونگرام کاملاً درسته🖤
من infp هستم🖤🦋
من 100 درصد درونگرام ولی زد میانگرا چون تنها کسی که درکم میکنه بی تی اسه😪❤️🩹