4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
حمایت نیاز دارم
بازدید و لایکام کمه
فالو=بک
پین؟💕🥺
فالو=بک
پین؟
هعی 🙂
اگه ناظر داریم ترو خدا بیاد تستمو که یه هفته ست تو صفه منتشر کنه
اسمش:«زندگینامه ی خیام نیشابوری» توروخداااا
اضطراب اجتماعی دارم
خوشبختانه تو به اضطراب اجتماعی مبتلا نیستی
جالبه من درونگرام اما اضطراب ندارم
چرا فکر میکنی کسی که درونکراس اضطراب اجتماعی داره🗿🗿توروخدا این عقاید خنده دار مثل درونگرا افسردس یا اضطراب داره رو بندازین دور
من منظورم هم همین بود داشتم میگفتم اگه درونگرایی هیچ دلیل نمیشه خجالتی یا افس.. رده باشی
من دارم خیلی شدیددد اصلا نمیتونم برم بیرون
منم همین همزاد
☹️
من خود اظطراب اجتماعی ام
نه اینکه مثل اظطراب اجتماعی باشم
واقعا اظطراب اجتماعی ام
اظطراب اجتماعی بودن منم
😂😂
دقیقااا مثلا وقتایی که دیر میری سر کلاس حاضری کلیه تو بدی ولی نری🗿👍
من دارم سرش اذیت می شم و اینها
ولی سعی می کنم بی خیال باشم نسبتش
افرینن
من به اضطراب اجتماعی مبتلا نیستم ولی بقیه بهم میگن که ضد اجتماعم کم کم خودمم حس میکنم هستم
ضد اجتماع با اضطراب اجتماعی فرق داره