3 سال پیش 8 اسلاید 396 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (42)
  • کمپانی پی نیشن چون خیلی راحت میگیره و رییسش با ایدل ها خیلی دوستانست.💜

  • 🚶‍♀️میدونی مسئله اینه که نمیدونم دقیقا باید کجا ادیان بدم

  • من کمپانی های بیگ فور رو انتخاب نمیکنم میرم سراغ کمپانی هایی مثل استارشیپ و اینا ولی خب بین بیگ فور قطعا هایب رو انتخاب میکنم

  • من از جی وای پی خوشم نمیاد چون شنیدم آلبوم سولو بیرون نمیده

  • وای جی
    چون حقوق زیادی میده و به رپر ها اهمیت میده و آیدل هارو سفر های زیادی می بره

    • درسته
      ولی خیلی سخته دبیو کردن توش

  • لطفا از هایب بذار

  • ولی من شنیدم میگن برا اودیشن نباید لباس قشنگ بپوشی و باید ساده باشی😐

    • عه منمممم

    • من منظورم لباس تجملاتی نبود
      ساده بپوش ولی شیک

    • عا اوکی

  • عه‌میشناسی‌منو‌که‌نه؟..

  • جی وای پی رو انتخاب میکنم با وجود اینکه مث چی ازت کار میکشن ولی کانسپتای متفاوتی میدن و مث بقیه گروه ها که تازگی همشون کانسپت گرل کراش هستش نیس

  • ولی نمیدونم یا هایب یا جی وای پی

    • نرو سراغ هایب از خستگی تلف میشی

    • اوکی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.