من قبل این اکانتم یه اکانت دیگه داشتم (۱۳۹۸) میخوام یکم از اون روزا بگم بچه هایی که بودن بیاین
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
من قبل این اکانتم یه اکانت دیگه داشتم (۱۳۹۸) میخوام یکم از اون روزا بگم بچه هایی که بودن بیاین
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بچه ها بیاید دوباره مثل اونروز ها صمیمی بشیم❤️
عالی کاش صمیمی میشد مثل قبلا🙂💔
ولی جو تستچی اون موقع>>>>>
بک میدم(:
پین؟
حوصله ندارم زیاد بگم،
در این حد که برای کامنت باید کد امنیتی وارد میکردیم
1399/12/03
این تاریخیه که من عضو شدم
البته قبلش یه اک دیگه داشتم ولی پرید
قبلا نه میشد لایک کرد و عکس گذاشت تو تست
برای دیدن پروفایل خودت هم باید از تو کامنت وارد میشدی
کامنت ها 2 ساعت طول کشید تا منتشر شن
بلاگ ساعت 12 بسته میشد:)
حق
البته درباره ناظر بعد یک مدت فرم اومد که شرایطش خیلی سخت بود ولی درباره کمپانی چیزی یادم نمیاد.
من 99 اومدم و تقریبا اسفند اکانت ساختم. اون موقع بک خیلی بود و من نزدیک 40 تا فالوور باهاش جمع کردم. بعد یک مدت هم که ناظر اومد هر کی زودتر توی پست های ممد پیام میداد ناظر میشد. خیلی از قابلیت های الان هم نبود مثل عکس و مسابقه و اینا اصلا من دو سال ولش کردم دوباره اومدم سمتش نمی دونستم چی به چیه؟
عالی:)♡
من ۱۴۰۰ عضو شدم. قدیمی حساب میشم؟
اره بابا،هم دوره ای های من خیلی کمن❤️
من بودم ولی اکانت نداشتم
❤️❤️