3 سال پیش 8 اسلاید 613 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (15)
  • و منی که آبان ماهی ام و اگر عصبانی شم می زنم دست به زن دارم

    • عه منم آبانیم و همینطوریم

  • شهریورم مراقب خودتون باشید

  • فروردینم

    عصبانیم کنیم بد جور قاطی میشما بد جور😂😂
    پس مواظب باشین

    • منم

  • فایتینگ :) 🩷🩵

  • های کویین/ مستر🎀💎 من کارمند یک بانک تازه کارم🎀💎 اسم بانک بانک ونزدی هستش🎀💎 اگر کویین هستی دوست داری مثل من کارمند بشی؟🎀💎 حقوق هم داره🎀💎 زمان گرفتن حقوقت هم با خودت🎀💎 برای گرفتن حقوق، حقوق روزانه هم داریم 🎀💎 برای اطلاعات بیشتر به پروفایل مدیر بانک مراجعه کنید🎀💎

  • من اسفندم که واقعاااا باید رعایتم کنن 😂

    • خیلییییی
      من بابام اسفندی باید خیلی مواظب باشم 😅

    • منم

  • من مهرم ولی از یکی اصبانی بشم دیگه به جاهای بدش میرسه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.