سلام،سلام بنا به خواسته خودتون و خودم چندتا فکت باحال و کیوت از جیمین داریم🌱فالو=فالو
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام،سلام بنا به خواسته خودتون و خودم چندتا فکت باحال و کیوت از جیمین داریم🌱فالو=فالو
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
راستی یک فکت هم بود که فکر کنم عکسشو نزاشتم این بوده که (جیهوپ قبل دبیر یک دوست دختر داشته که اونو لخاطر یکی دیگه ول کرده و رفته ببخشید که این نزاشتم ،ولی خدایی دختره اصلا لیاقت جیهوپ رو نداشته نظر شما چیه؟؟؟)
البته اون 2000 عه
یعنی من الان بیبی بایسمم؟🥲🤍
یعنی ما شانس همینم نداشتیم بعد 2020 بیایم دنیا؟
همین 😬😬😬
تستت عالی بود💫🌺
اگه منظورش ۲۰۰۰ بوده من بیبی آرمی ام🥺🦋
آخی کیوت
من بایسمو دوست دارم چون مهربون ترین آدم روی زمینه دوسش دارم چون امیدمونه ،جذابه،کیوتهههه،صدای بهشتی دارهعع 💜✨
واو قلبم اکلیلی شد🥺🦋🦋
💜✨
ب امید سال 2025💜😢
واقعا من منتظر اون روز هستم
همه ی آرمیا منتظر اون روزن !دوباره اعضا کنار هم جمع شن ،بخونن،کنسرت بزارن و........
دوباره آرمیا بتونن اونارو کنار هم ببینن
#ب امید 2025
عالی 💜❤♥
مرسی
خواهش میکنم 💕
معرفی میکنم... بیبی بایسم هستم🥲🫂
اخی تو ۳ سالگی حرف میزنی؟
عار🥲
آوخی کیوتی🌸
🫂🥺