3 سال پیش 11 اسلاید 752 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (28)
  • ۴ تاشو داشتم:))
    اینم بگو ویژه کنه، کلا تستات باید ویژه بشن

    • عالیهه!
      گفتم به ممد ولی ویژه نکرد.عیب نداره بجاش تستای دیگه رو ویژه کرد.
      وایی اکلیلل
      تستای توهم بابد همشون ویژه بشن

    • :(((کاش ویژه میکرد..
      مرسیی

  • اوم راستش تقریبا با همش مخالفم...
    صحبت های کوتاه و بی اهمیت شخصی که دوستش داری میتونه برات با اهمیت ترین حرف دنیا باشه
    گذروندن شب جمعه ات بیرون از خونه برای خریدن چیزی که لازمش داری بهتر از خوابیدن تو خونه و هیچ کاری مفیدی نکردنه
    و اینکه معمولا اکثر آدمایی که به بلوغ فکری رسیدن غمو نمیپذیرن

    • درسته.درمورد گزینه ی اول.مخالفم.چون من گفتم صحبت های بی اهمیت.شما میتونید با فرد مورد علاقتون حتی چرت و پرت بگین و بازم برای شما جذابه.ولی من نگفتم‌حتی صحبت با فرد مورد علاقتون اگه بحثون بی اهمیت باشه شمارو بازم به وجد نمیاره.در مورد دومی.شما اگر میخواین چیزی که براتون لازمه رو بخرین معلومه که باید برین خرید.ولی الکی گشتن هم بی مورده.غم.غمو باید همه مون بپذیریم.به نظرم این چیزی نیست که بلوغ فکری رو تعین کنه.

  • قشنگ‌بود..همین‌الان‌فهمیدم‌من‌به‌بلوغ‌فکری‌رسیدم؛مامانم‌نرسیده>>>

    • گودرتمنددد

    • اصن..🤡👏🏻

    • ممنون^^
      به این فکر کن که تو ازش باهوش تری😔🌚🤡

  • عشق و دوست داشتن دقیقا مشکلش چیه ؟ مهم نیست حتی اگه یه بچه باشی یا یه آدم بالغ... همه به دوست داشتن و دوست داشته شدن نیاز دارن، ما به عشق نیاز داریم! این طبیعت انسان هاست

    • گفته تحمیل نگفته تحمل
      منظورش اینه دیگران رو مجبور نمی‌کنید شما رو دوست داشته باشن

    • فکر کنم جمله رو درست نخوندید
      گفتم عشق و دوست داشتن رو "تحمیل" نمیکنید
      یعنی چی؟
      یعنی اینکه من شما رو مجبور به دوست داشتن خودم نمیکنم
      یعنی دیگرانو مجبور نمیکنم تا منو دوست داشته باشن و بهم علاقه داشته باشن
      همین! وگرنه حرفتون خیلی درسته هممون به دوست داشتن و دوست داشته شدن نیاز داریم.

    • شتت میگم تازگیا دارم کور میشم... صارییییTT

    • اوهوم الان فهمیدم

  • 9 تاش درست بید...
    این یعنی چی؟•~•

    • باه باه😃
      یعنی شوما به به بلوغ فکری رسیدین دیگه

    • من فق دوازده سالمه🤦🏻‍♀️😐

    • اوکی عامم منطقیه
      *در حال جمع کردن برگ های ریخته شده

    • هعی خدا:|

  • فقط 4 تاشو داشتم جررر

  • به به چه تست زیبایی :)

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.