3 سال پیش 4 اسلاید 322 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگذشت مشاهیر

نظرات بازدیدکنندگان (22)
  • اخه این چه وضع داستان هست ؟؟؟
    نباید معروف میشد 😑😑😑😑

  • بد شد که

  • ولی مگه داستان راپونزلو از زال و رودابه الهام نگرفتن؟؟؟
    (منی کلا عاشق شاهنامم...)

    • میتونم بپرسم تو کدوم داستان؟ اگه منظورت آبتینه که نخیر جلوی فرانک نکشتنش ساربازا و آبتین که داشتن دعوا میکردن فرانک فرار کرده کلا ندیده اینا رو
      ولی هرچقدرم از شاهنامه بد بگین بازم من عاشقشم

    • نشونه از اصالتته،شاهنامه کتاب با ارزشیه

    • مرسی عزیزم:>
      من شاهنامه رو اندازه خودم دوسش دارم چون فرهنگمونو نجات داد:)

  • الام مثلا گریه نمیکنم
    مثلانم تمام بچگیم نابود نشد‌*

  • باباهه چقد بی رحم بوده

  • واو خیلی دارک و غم انگیز بود😢💔

  • پرام

  • *اشککک🥲

  • پرااااامممممممم...

  • چقدر دارک...تیکه ارشو ک سرشو میبره اویزون میکنه دوس داشتم

    • الان سرمو به کجا بزنم از دوست داشتن آخر داستان تو
      یا از نابود شدن کل بچگیم 😐؟

    • دوس داشتی ؟!🫨

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.