8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
حیح ناظر من بودم^^
اولین کامنت پین؟...:)
بطری بنفش : هروز 3 تا ارزو کنم
۱_ یک بار جلوی جمع اومدم بگم که بابابزرگ تخم افتاب گردون های باغ خوشمزن یک بار بچینشون بیار خونه بعد اشتباهی زبونم گرفت گفتم بابابزرگ تخ*مات خیلی خوشمزن 💨
اصغر و صحبت های نتی 💨😭
بطری بنفش:
1: بتونم آیدل مورد علاقمو ببینم
2:پوللل
3:قدرت ذهن خوانی
حیحیحیحیحیحی
پول داشته باشی ایدلتو میتونی ببینی پس در قدم اول پول
اشفر و صفری ناااب تلی😐💚💚👉بله
اگه جرأت داری که همیشه به موقع میرسم و کامنت فراموش نشه میکشم
اممممم
با عقل جور در نمیاد
😐😐😐😐😐😐
چالش:اگ غول چراغ جادو بود چ ارزویی میکردی
ارزو میکردم همه چی برگرده به ۳ سال قبل
اگه جرات داری بخون خیلی خوبهههههه و روبی بود که جلوی دوربین بریدند به عنوان کسی که دارن بوی گند میدی
منطق پشتش
بطری بنفش : آرزو میکنم رابطه با دوستم خوب شه...روش ک.را.شم
چالش : اگر جرئت داری به احترامت هیچوقت حتی من در راه مشهدم به عنوان یک کاربر گمنام در ارومیه به دنیا آمد 😐🤣