3 سال پیش 5 اسلاید 702 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی تست MBTI

نظرات بازدیدکنندگان (36)
  • من به ادمی هستم که هم درونگرام هم برونگرا
    خیلی سخته اینطوری باشی

    • شما یک میانگرا هستید.
      میانگرا بودن هم سخته.
      چون بعضی مواقع دوست داری تنها باشی.و بعضی وقتا دوست داری خوش بگذرونی و شلوغ کاری بکنی.ممکنه بعضی مواقع انرژیت تموم بشه.و بعضی از مردم تورو درک نمیکنند.بخاطر همین بهت لقب عجیب غریب رو میدن.

    • ولی اینجوری بودن دوست چون عاشق چیزای عجیب غریبم

    • واو!😀

    • راستی دختری یا پسر؟

    • من دخترم

  • ولی جوری ک اسلاید آخر حقه>>>>

  • حقق

  • عالییی

  • دانلود یه لباسی کلاهی چیزی که اسلاید ۵ روش نوشته باشه . بقیه بتونن ببیننش .

    • ++++++
      ولی میتونیم روی یه لباس همون متن رو چاپ کنیم :]

  • چرااا اینقدرر حقهه:*)؟
    گرچه من میانگرام ولی خبب منم گاهیی نیاز شدیدی به تنهایی پیدا میکنم..

    • نمیدونم چرا انقدر حقهه
      شما میدونی؟ اگه میدونی مارو از جاهلی در بیارر
      عهه شما مگه کلا تایپتون infj نبوددد؟
      خب درسته همه ما گاهی نیاز به تنهایی داریم

    • بله infjهستم:>
      ولی ۵۸ درصد درونگرام ...یعنی خب تقریبا میشه گفت میانگرام..

    • پس میانگرا هستین...
      عالیهه^^
      کلا دیگه تایپتون میشه XNFJ

    • بله:>
      درسته:>>

  • حق داداش حق 🙂

  • درسته

  • +++

  • عالی بووووود :)))

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.