3 سال پیش 6 اسلاید 281 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی عشق

نظرات بازدیدکنندگان (41)
  • ججییخخ سلاام مایل به فرند!؟

  • می دونی موقعی که اینکارو داشتم انجام میدادم،برای اولین بار بلند بلند گریه کردم جوری که مامانم اومد تو اتاقم گفتم چی شده؟ولی حاله من بدتر از این حرفا بود که بخوام جواب سوالش رو بدم.
    می دونی چی حالمو خراب کرد؟اینکه هنوزم بعد اینهمه سال هنوز کسی این حرفا رو بهم نزده. یعنی تنهایی به توان2.

    • بمیرم.
      می‌دونی ..شاید ب خیلی از ماها هیچکدوم این حرفا زده نشده..ولی مهم نی . مهم اینه ک با تمام اون حرفایی ک می‌خواستیم بهمون بزنن رو ولی نزدن ما بدون اون حرفا الان وایسادیم و داریم زندگی میکنیم

    • داداش من تک فرزندم و تا 10،11 سالگی هم از طرف پدری هم مادری تک نوه بودم و 13 سالگی پسر عمم بدنیا اومد فک کن.تازه مامانم هم تک دختره یعنی خاله هم ندارم این یعنی تنهایی به توان 4

    • باو مگه اصن تنهایی چ مشکلی داره
      خوبه ک آدم برا خودش زندگی کنه و مستقل باشه
      همش ک نباید منتظر ی آدمی باشیم ک بیاد مارو از تنهایی دراره

    • مستقل بودن خوبه اتفاقا می خوام واسه دبیرستان بورسیه بگیرم برم فرانسه ولی اینکه واسه درددل کردن هم کسیو نداشته باشی سخته

    • اره خب اولش سخته
      ولی باید یاد بگیریم ک با هرکسی دردودل نکنیم
      تا وقتی خودمون هستیم و خدامون...
      دگ نیازی نیست

    • چرا لازمه.یه وقتایی از خدا می خوام فقط یه نفر درکم کنه نه اینکه سکوت کنه. منظورم اینه مثلا بغلم کنه و دلداریم بده همین بخدا همینم من ندارم

    • آدمای خوب ممکنه کم پیدا بشن
      ولی یه روز میبینی ک دیگه اصن بهشون احتیاجی نداری

    • مرسی واقعا:)
      میگم پسری؟ و اینکه مرا به آجی خواندگی پذیرا می شوی آیا؟
      پارسانا15

    • اهم. خب. من دخترم
      ولی اگ میخوای اوکیه . فرند

    • عه؟ولی اسمت سامه و پروفت دختر؟اسم و سنت رو میشه بگی؟

    • ببخشید پروفت عکس پسر بود اسمتم سام فکر کردم پسری

    • سام نه😂قصدم ده سم بود

    • اها.از اون لحاظ.
      الان که گفتی انقدر به خودم خندیدم

    • عی جان😂

    • میگم تو چطوری تو هر ساعت از شبانه روز پیام بدم بی داری

    • ناموصن شانسی میام میبینم چند دقیقه پیش پیام دادی
      جر

  • بک زیبا؟!

  • ادمین فالوت کردم بفالو پیلیز🤡

  • میشه 1000یا 500امتیاز بهم بدی لازم دارم

  • نه:**)نیستت

    • بجای همه ی اونایی که هیچکدوم از حرفایی که میخواستم و نگفتن>>>

    • :*)+

  • هعی روزگار

  • پند های قدیمی🦋🪞
    این تستم رو روش زحمت کشیدم 😮‍💨
    لایکش کنید کیوتیا🪅🥲

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.