3 سال پیش 8 اسلاید 1,400 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (47)
  • اروپایی کی بودی توو؟ راستشو بگو از کدوم کشور میای؟ نتیجتو کامنت کن😁❤
    🌸فالو=بک🌸

  • نزدیک نیستم

    خودم میدونم😂
    یه چی بین ایران امریکام😁😐

  • اروپایی کی بودی توو؟ راستشو بگو از کدوم کشور میای؟ نتیجتو کامنت کن😁❤
    🌸فالو=بک🌸
    شبیه اروپایی ها یکم هستم صورتم سفید و کک مک یکم هم شبیه برزیل هستم عاشق کشور برزیلم

    • واو پس باید خیلی ناز باشی(وی عاشق کک و مک هست😂)❤🥺

  • خیلی به استانداردای اروپا نزدیکی ولی کاملا بهشون نمیخوری🌸😁 شاید به استاندارد های امریکایی میخوری؟ نمیدونم والا، خب هر کسی به نحوی قشنگه مگه نه؟
    🌸فالو=بک🌸
    اره من آمریکاییم

  • خیلی به استانداردای اروپا نزدیکی ولی کاملا بهشون نمیخوری🌸😁 شاید به استاندارد های امریکایی میخوری؟ نمیدونم والا، خب هر کسی به نحوی قشنگه مگه نه؟

    اوه امریکایی، بازم خوب بود

  • خیلی به استانداردای اروپا نزدیکی ولی کاملا بهشون نمیخوری🌸😁 شاید به استاندارد های امریکایی میخوری؟ نمیدونم والا، خب هر کسی به نحوی قشنگه مگه نه؟ 🌸فالو=بک🌸
    اصلا من ملکه ی زیبایی ام

  • اروپایی کی بودی توو؟ راستشو بگو از کدوم کشور میای؟ نتیجتو کامنت کن
    واو😂

  • اره من بیشتر به استاندارد های امریکا میخورم

    • البته استاندارد های آمریکا هم چندان با اروپا فرق ندارن، بازم بستگی داره😁❤

    • چرا کاملا متفاوته . اکثرا اورپاییا پوستای سفید دارن و موهاشون بوره چشمای ابی و یا سبز و عسلی دارن ..
      اما امریکا چشم و موهای مشکی با پوست گندمی یا برنزه . این همه تفاوت . اطلاعاتت رو زیاد کن

    • منم میگم بستگی داره
      یک قسمت هایی با اروپا بیشتر جورع ولی اکثرا با اون چیزی که تو میگی جوره❤

    • قبلا یک دوست مجازی داشتم توی آمریکا بود بهم گفت توی جایی که زندگی میکنه استانداردهاشون به اروپایی ها نزدیکن دیگه من نمیدونم🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

    • خودت داری میگی مجازی 😐
      عه میدونستی منم تو روسیه دارم زندگی میکنم ؟ 😂😂

    • اشکال نداره بابا خودتو درگیر نکن ‌. مهم اینه که زحمت کشیدی و تست ساختی .

    • چرا حس میکنم خیلی مهربونی ؟؟برام جالبه 3>

    • جدی؟ خوشحالم یکی حس میکنه مهربونم🌚❤😁 اخه به تو رفتم❤🥺

    • به من که نرفتی اما اوکی ، خواهش میکنم 😂

    • قشنگ مشخصه قلب مهربونی داری

  • خیلی به استانداردای اروپا نزدیکی ولی کاملا بهشون نمیخوری🌸😁 شاید به استاندارد های امریکایی میخوری؟ نمیدونم والا، خب هر کسی به نحوی قشنگه مگه نه؟
    .......
    خیلی جالب بود ✨ 🍭

  • خیلی به استانداردای اروپا نزدیکی ولی کاملا بهشون نمیخوری🌸😁 شاید به استاندارد های امریکایی میخوری؟ نمیدونم والا، خب هر کسی به نحوی قشنگه مگه نه؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.