توی این تست میبینیم اگه بی تی اس دختر بودن چه شکلی بودن 😂😂 دخترم باشن بازم خوشگل و جذابن 🤧🤧🤩
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
توی این تست میبینیم اگه بی تی اس دختر بودن چه شکلی بودن 😂😂 دخترم باشن بازم خوشگل و جذابن 🤧🤧🤩
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
واقعا جذابن*-*
باید اعتراف منم علاوه بر خودشون رو ورژن دخترونشون هم کراش زدم مخصوصا یونگیو تهیونگ
من بیشتر از اینکه شبیه دختر ببنمشون ،
نمی دونم چرا خودشون میدیدم😐😐
منم😆
❤️😂
چقد هم نظریم 😂😂✋
بسی زیبا 🙌🏻😸
جیمین فقط موهاش بلند میشه:)
نامی مثل مامانشه
جیهوپ شبیه خواهرش
دقیقاااا 😂😂👈👉
هاهاهاها
عالی مث خودت و پشتکارت:)❤
مرسی عزیزم ಥ‿ಥ
عیجان یکی بیاد برام مادری کنه ببرتم خواستگاری 😃
من میام 😂🤣😆
عیجان فقط برا کدوم بریم خواستگاری مادر جان 😃😂
امممم... کوکی؟؟؟ 😂😂
عالیییی فقط با خانواده تماس بگیر خبر بده 😃🤓😂
جوری که جیهوپ شبیهخواهرش شد..
دقیقا 😂
خاکبرسرمم😭😭😭