خوش اومدیننن
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خوش اومدیننن
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فقط و فقط توی تستچی بوی گند بی تی اس فن ها میاد و ترویج و تبلیغ حیوانات خانگی و من در تعجبم که چرا توی بخش انتخاب دسته و موضوع تست، هری پاتر که فقط یه مشت تینیجر کند ذهن تماشا میکنند هست اما استار وارز که یکی از ستون های اصلی سینما هست در بخش انتخاب موضوع نیست؟
(نظر من خطاب به سازنده تست نیست.)
اس اول>>>>
هعی تو اصلا رو مخی نیستی کوچولو
کجام کوچولوئههه
منم اولیو دوست دارم..
دو-سه تاش تیکه آهنگ نبود؟ :>>>>
ببین، من نمیشناسمت ولی عمیقا باور دارم ک هیچ آدمی بدردنخور و رومح نیست... فقط اطرافیانش لیاقتشو ندارن... مثل یه قطعه ی اصلی پازل که جای اشتباه قرار بگیره! اون عالیه، کافیه، ولی اطرافیانش متوجه ارزشش نمیشن :>
بیوهارو میگی؟ نه از خودم در اوردم. فقط یکیش اهنگ ایو بود
مرسسیی واقعا خوشحالم کردییی
اره اسلاید 4 از آیو و 5 از آهنگ me or a ps5 بود :>>> در کل قشنگ بود
حق گفتم خب 😔😂
پشمام
اسلاید پنجوهم از خودم دراوردم وایی🦖🦖
عالی بود قشنگمم:>
ولی وایبت>>>
اتفاقا منم وایب تورو دوست دارممم
لطف داریی
لاوتتت:>
متقابلل
با اینکه نمیشناسمت ولی بنظرم رو مخ نیستی و دوست داشتنی هستی
واهاییی
مرسیییی
توامم
مچکرم پرنسس
میگم دیگه آخرین دیدار رو ادامه نمیدی؟
میگم وایبی که آزم گرفتی ؟
اخرین دیدار؟!
چی هست؟!
وایبت خاصهه مثلا شبیه این دخترای اروم ولی مهربونی که موهاشون نرمههه
واییی ببخشید اشتباهی فرستادم 😅
میسی شکلات عسلی ❤️💕
اره اره فهمیدم
اشکال ندارهه
اوهوم