3 سال پیش 5 اسلاید 3,322 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (63)
  • دروغ نگه، هیچیو پنهان نکنه

  • تستت حق بود
    ج چ:دورو نباشه ، آدمی باشه که بشه بهش اعتماد کرد ، دروغگو نباشه ، من کلا خیلی به قیافه اهمیت نمیدم ولی یکم قیافه داشته باشه که چه بهتر ، پایه باشه ، زود و الکی غیرتی نشه ، من تو رابطه به شخصیتش خیلی اهمیت میدم پس با شخصیت باشه ، درسته که به قیافه اهمیت نمیدم ولی به استایل چرا پس استایلش خوب باشه ، به علایقم احترام بزاره و هیت نده همین😁

  • نظرم راجع به پسرا تغییر کرد ... چون به نظرم ...
    پسرا وقتی با دختری دوس میشن ... فقط واسه لذت بردن خودشونه ...
    از دخترا مثل دستمال کاغذی استفاده میکنن ... ازش استفاده میکنن و میندازنشون دور ...
    به هر حال ... شاید از صد تا یکی خوب در بیاد ... نمیدونم

    • درسته

    • حق داری اینجوری فکر کنی

    • حیح...:)

  • ج چ : هیز نباشه ...
    دو رو نباشه ...
    دروغگو نباشه ...
    آدم باشه ...
    با درک باشه ...
    به عقاید و علاقه هام احترام بذاره

  • واااییییی قلبم درد گرفت 😢😥😓
    شرمنده شدم همیشه از پسرا میترسیدم و بدم میومد ...
    من فکر میکردم دختر بودن سخته ولی پسر بودن از اونم سخت تره . فقط میشه یه پسر بگه چجوری میشه یه جوری باهاتون حرف زد که باهامون راحت بشید ؟ چون ماها بعدش خیلی خجالت می‌کشیم و رومون نمیشه تو چشاتون نکا کنیم یا یه جوری میرونیمتون اگه بفهمیم یکی ازمون خوشش میاد . اصلا از کجا بفهمیم که آزمون خوشتون اومده ‍؟

  • خب...واقعا پسر بودن سخته،و من بهتون حق میدم که گاهی واقعا از زندگی ناامید بشین و دلتون بخواد گریه کنین،اما جامعه اینطوری فکر نمیکنه،و معتقده پسرا نباید گریه کنن،ولی این درست نیست

  • اهل حرف زدن زیاد نباشه
    عام.... قیافه اش به یه متال هد بیاد یا اینکه مثل ادی استرنجر تینگز باشه. دروغگو نباشه و فلسفی باشه.
    راستی تستت خوب بود 👌🏻🗿

  • راستش تست خوبی بود، اماخب دخترا هم همشون احساساتی نیستن. من خودم به شخصه اصلااااا احساساتی نیستم. ولی خب پسرایی رو میشناسم که خیلیییی احساسین. خب نمیشه گفت همه یکین
    جچ: به عنوان یک istp، برام مهمه که کنجکاو و باملاحظه باشه. قیافه زیاد مهم نیس

  • ج چ : مهربون و خیلی شوخ طبع و تیپ عادی قیافه هم راستش من بیشتر جذب چشمای پسرا میشم😶🙂

  • خوب بود👍🏻
    چالش:معیار های اخلاقی و ظاهری دوس پسرتون چیا باشه خوبه؟
    هیچی اول جذب هوشش میشم بعد ملاحظه گر باشه، ظاهر و تیپشم درست حسابی باشه، قیافشم نمی‌دونم 🗿

    • خوبه ✨
      شکسپیر این ویژگیارو داره ها😂❤️

    • 😂👍🏻

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.