سلام🤓 کاورم مربوط میشه به ادامه ی پست پس بیا ببینیم چخبره!!🧡🌼
ساعت ده بلند شدم🕙 صبحانه یکم نون با کره بادوم زمینی خوردم در حد یک ته بندی🦫بعد رفتم تو ایتا یک کانال انیمه پیدا کردم خودمو باهاش سرگرم کردم که یهو زمان از دستم در رفت و فهمیدم تکرار دلدادگان داره شروع میشه🤐
دلدادگان رو دیدم و نمره ای که دوست دارم به هر کدوم از شخصیت ها بدم: مالک ۰/۱۰ مرضیه ۱/۱۰ ارغوان ۱/۱۰ هاتف ۲/۱۰ امیر ۰/۱۰ افسانه ۹/۱۰ عنایت ۳/۱۰ جذب شخصیتای منفی میشم
دلدادگان رو که دیدم رفتم سراغ جدول حل کردن. اینی که ملاحظه میفرمایید جدول مورد علاقمهههههه🤓💘👌 به مدادُم نگا نُکُن😾💢این مخصوص جدول حل کردنمه پدرشو درآوردم میخوام جونشو بالا بیارم تا ته جدولو باید باهاش پُر کنم
بعدشم تمرینای استاد فن بیانمو انجام دادم. از سخت ترین هاشون تمرین تند خوانی هستش که باید تند تند راجب یک موضوع حرف بزنی و هیچ توقفی نداشته باشی"حتی اگه قرار باشه ادامه حرفاتو چرت و پرت بگی هم اشکال نداره! فقط باید حرف بزنی" اینم منم بعد انجام این تمرین😓👆
بعدشم ناهار آماده شد ناهارمون مرغ بود جاتون سبز💁♀️☘️ مامان بابام بهم گفتن حاضر شم بریم بیرون. اول باید میرفتیم کیان سنتر¹ (یه پاساژیه)بعدشم باید میرفتیم حرم🕌
عکس بالایی تو مسیر کیان سنتر بودیم کارمون دو سه دقیقه بیشتر طول نکشید یه سرم به بازارای لباس زدیم من قیافم اینجوری شد👈😒😑😦 چون خیلی مانتو های مسخره ای داشتن مامانمم داشت بررسیشون میکرد اما به هیچ نتیجه ای نرسید🤠 دوتا عکس پایین هم گویای موکب سرراهی ای بود که رفتیم. باصفا بود🌸
اینجا هم رسیده بودیم حرم یک کیسه قرمز مال چادرامون بود که بیرَد شد😂😂(گم شد) نزدیک بود گوشی هامون و شماره کفشمون رو هم گم کنیم🤣🤣🤣فکرکنم اگه یکم بیشتر میموندیم خودمون رو هم جا میذاشتیم. 🖼️اون عکس آب رو ورودی حرم گرفتم 🖼️اون عکس شماره کفش و اون عکسی که دستم رو روی در گذاشتم تو صحن"جمهوری اسلامی گرفتم"
🥲💘 🖼️دوتا عکس بالا مال مقبره اصلی بودن که خادما نمیذاشتن بگیرم😑 🖼️عکس پایینی هم صحن "دارالولایه"است (پاتوق همیشگی ما)
اینام عکسای شاهکار من🧏♀️
وقتی هم تو صحن دارالولایه بودیم یه گودو گودو(موسیٰ کو تقی/موسیٰ/یاکریم/قمری) دیدیم. خیلی هم شجاع بود از هیچکی خوف نمیکرد🦸♀️🦾 هرچی رو زمین پیدا میکرد میخورد👌
وقتی خواستیم از حرم بریم از این مراسما راه انداخته بودن🏴(عاشوراس دیگه) پرچم خ/و/نی هم آورده بودن(نمادین) دلدادگانو از دست دادیم ولی اشکال نداره حرم رفتن ارزششو داره!!😉 اومدیم خونه یه شامی چیزی خوردیم و منم یکم آهنگ گوش دادم و تمام💥☠️
نظرات بازدیدکنندگان (0)