درودد خوش اومدید نمیدونستم عنوانو چی بذارم ، موضوع کلی درباره مشکلاتی که ما کیپاپرای خاورمیانه تجربه کردیم توی امسال...قصد توهین ندارم💘🙏🏻
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
وای حقق
عالی بود خانومی
فرصتت ؟
هعیییی ولی به هرحال پستت عالی بود
تشکر
عالیییی بود !
عالیییی بودد💘🎀
هعی ایران ولی من فقط یه کنسرت از بنگتن میخواستم😭
خسته نباشی سازنده بفرما شوکولات بمیل🍬
+محتواش خوب و جدید بود فقط کاشکی نگهش میداشتی تا یکم پست های دیگه منتشر شن و بعد این طنز بینشون قرار بگیره. امیدوارم دیگه کسی طنز نسازه بعد این که این محتوا زیاد و لوس نشه
عالی بود💁🏼♀
(یکی پست منم منتشر کنه یک هفتس منتظرم، دوبار پستو از اول ساختم)
مرسی
عالی بودی گوگولی مگولی خاله کاترین. راستی، به لیسا بهترین ها افزوده شد 🙂↔🎀
مرسی😭
راستی اون لیست بود-
عالییی
یه کنسرت اسکیز بیشتر نخواستممم😭
منم همینطور💔
هیچی نیست مامان فقط چون ایرانم نمیتونم کامبک استری کیدز رو ببین_
همچنین-
منم💔