امیدوارم خوشتون بیاد.
🎮 my message :خب خب ساعت پنج نیمه صبح نمیدونم چرا دارم پست میسازم (😟) اره دیگه این اولین پستمه تو این دسته این بازیو زیاد ترند شده بود مخصوصا بخاطر الی و دینا و خب تقریبا ۶ ماهه میخوام چنین پستی بسازم خیلی خلاصه توضیحش دادم ولی خب دیگه امیدوارم خوشتون بیاد 💕
اولین بار این بازی تو سال ۲۰۱۳ منتشر شده که راجب یه دختری به اسم الی هست اما اگه بخوایم برگردین اول داستان یه پدری به اسم جوئل و دختری به اسم سارا هست که یه شب از یه ویروس که از قارچ ها اومده بود زامبی ها شکل میگیرن.
یه شب که سارا دختر جوئل از خواب پا میشه میفهمه پدرش نیست متوجه صداهای عجیبی میشه که بعد از یه تایمی پدرش میرسه و با دوست پدرش با ماشین از اون مکان میرن به ورودی اصلی شهر بین راه تصادف میکنن و مجبورم پیاده برن تو یه مسیری جوئل از رفیقش جدا میشه و زامبی ها به جوئل و سارا حمله میکنن و جوئل فرار میکنه و به دخترش سارا تیراندازی میشه و سارا همونجا تموم میکنه.
جوئل سرپرست دختری میشه به نام الی و خب باهم یه عالمه ماجراجویی پشت سر هم میزارن و باید از دست زامبی ها فرار کنن نجات پیدا کنن و تو طول بازی الی دزدیده میشه و به آزمایشگاه میبرنش و بعد جوئل نجاتش میده و کم کم فصل یک به پایان میرسه
تو فصل دوم چندسالی گذشته و الی مستقل شده و جوئل ظاهرا مرده و الی با دینا باهم زندگی میکنن و اینجا الی با دختری به اسم ابی به مشکل بر میخوره چون هر دوتاشون پدرای همدیگه رو کشته بودن.
و تو این فصل موضوع بیشتر جنگ جدال الی با ابی هست و در آخر دوتاشون زنده میمونن و صلح میکنن و الی دینا میرن به یه جای دور افتاده و باهم زندگی میکنن و تو این فاصله یه نفر یه چالشی رو بهشون پیشنهاد میده و الی دینا قبول نمیکنن و بازی تا فصل دوم تا اینجا تموم میشه و احتمالا فصل سوم هم بیاد.
گرافیکشش وایوای خیلی خوبه من خودم به شخصه خیلی شخصیت الیو دوست دارم وای نانازبلا خیلی خوبههه شماعم بخاطر پست زیبات خسته نباشی😭🐣
💕
شاهکار اگه بازی بود:
جالب بود🌟
✨
خب پس حالا که اینجوری شد باید برم دان کنم🌚
🌚
جدا از داستان جدی پلی دادنش میچسبه اصلا گرافیککککک
فقط بشینی تلویزیون هم بزرگ باشه تو هم پلیر خوبی باشی فقط بری جلو 🛐🛐
وای خیلی حال میده
من کامپیوترم ضعیف است و دستگاه هم مدارکم مجبورم برم گیم نتتتتتت
خوبه
این بازی شاهکارهههه
خسته نباشی بانو پستت خیلی خوب بود ناناز
ممنونم💕
بهبه
✨