سلام خوش اومدید اوتاکو های عزیز،مطمئنم خیلی از شما با انیمه هایی که در این پست استفاده شده کلی خاطره دارید و خب امیدوارم در ادامه از این پست لذت ببرید😌
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
یه زوج که دارن برنامه عروسیشون رو می چینن🌝🎀
البته تو زندگی بع_
وای خنده های لایت موقع مرگ ال🌝💔💔
او
خدایا چرا این پست رو دیدم ...
وای عالی بود 😭🙏🏻
دارم عر می زنم عادی-
ساتورو....
روبی، اکوا، دوستتون دارم...
ایگورو سان... میشه تو زندگی بعدی باهم باشیم... ؟
ارن..!
لایت، من ال ام/ ال، دیدی که من بردم! این پیروزی بی نقص منه!! هاهاها
صداهاشون تو مغزتون پلی شد؟😭😂
جالب بود انتظارشو نداشتم😅ولی درد داشت
دارم زجه میزنم
طبیعیه دیگه؟
داداش من دارم اینجا هر میزنم تو میگی چرا گریه میکنی؟؟؟عجب......
عالی بود
-چرا داری گریه میکنی اون که فقط یه کشتیه که روی آبه و خدمه اش از دور دارن نگاهش میکنن
+😭
(وان پیس)
گریه چیه پیاز رفته تو چشمم-
خسته نباشیییی