فعلا این پارت آخره... شاید بعدا بازم ادامهاش دادم نمیدونم😭
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
فعلا این پارت آخره... شاید بعدا بازم ادامهاش دادم نمیدونم😭
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
*توجه
درود دوستای خوشگلم
اول اینکه مرسی که همیشه حمایتم میکنین😭🛐
بعد اینکه فعلا میخوام این پارت آخر میم از کاربرای تستچی باشه.. حالا شاید هم بعدا ادامهاش دادم نمیدونم هنوز هیچی مشخص نیست
من
ببخشیدد آخه دیگه نمیسازمم😭💔
هعی :)
دوست داشتم بزارمتت ولی دیگه زیاد بسازم هی&ت میگیرم😭
آره.. :)
💔💔
خسته نباشییی😭 🎀
مررسیی خوشگلمم😭💞
همشون خیلی حق بودن😭😭 مخصوصا مال منن😂😭 (عاشق بستنیم-)
فداتشم مررسیی😭💞
هوراا😂😭
عالی بود عشقمم خسته نباشیییی
قربونت برمم مررسییی🫂💞💞
آقا من این پستای تورو چند روزه نگا میکنم که هستم یا نه-
عالی بوددد خسته نباشییی
عیوای ببخشیدد😭😭
مررسیی قلبمم
چه باحال که من بودم🥰
گیلیلییی
مثل همیشه شاهکار بودییی خوشگلهه✨😭
کاش منم بودمم😔🎀🤓
مررسیی فداتشمم😭💞
هعیی
گریههههه
😭😭😭😭
بچه ها شما برای ساخت پست داخل تستچی دفترچه ایده دارید ؟
من دارم
هم برای تستچی هم برای کارای دیگه
تو گوشیم مینویسم که یادم نرهه
آوامی داخل چه برنامه ای تو گوشیت مینویسی؟
هم Samsung note و هم Easy note