کاور تغییر دارم چون به نظرم باید کاور های ساده تری هم باشهههه نظرتون؟ سعی کردم پرمحتوا باشهههه
صبح پاشدیم خواهرم پنکیک درست کرد خوشمزه بود😄ولی عکس ندارممممم بعدش رفتم از پست کاربر بینگو که خیلی خوبه ایده برداشتم تا تابستون پرمحتوایی داشته باشم رفتم اریگامی!از توی کتاب بسیار بزرگ اریگامیمون یه کرم پیدا کرد خیلی قشنگ بود همین این قرار بود بشه ولی من به جای کاغذ اریگامی رفتم دوتا مقوا! رو بهم چسبوندم(قدرت حرکت راحتش نابود شد)خلاصههههه خیلی هم به نظرم منطقی اومد اون لحظه ولی بعد که خواهرم اومد گفت یهکم شک کردم!بعد یه مدت کلا دیدم نه نمیشهههه
اصلا دستور رو خیلی طبقش نرفتم و وسط راه دیدم اوا اینجا همهچی خیلی خوب نیست😶🌫️
اینم شد نتیجهاش که حتی از قیچی هم آخر استفاده کردم😂ولی خب به هر حال زشت نشد👍🏼ناز شدددد(اصلا نباشد چشم ابروش رو بکشیم😂)
بعد سعی کردم شعبده بازی ساده یاد بگیرم به جاش رفتم توی آزمایش👍🏼سه تا انجام دادم دوتاش کار کرد آخری یه بار خیلی کوتاه که ازش عکس ندارم. این یکی خیلی بامزه بود جعبه کفشهههه
اینم اون یکی🍀
اون یکی هم که کار نکرد. پس رفتم نماز بخونم گفتم یه کم قلاب بافی رو برای اولین بار شروع کنم🧶 ولی نقشهام برای اولین بار خیلی سخت بود😭😭(از اعصاب خردی گریه هم کردم حتی😭) رفتم گشتم دنبال چیز ساده تر که به کاور وسایل الکتریکی رسیدم که ساده بود🎉 شروع کردم تا ساعت ۴ اینا فکر کنم
بعدش رفتم ناهار خوردم (فسنجون با مرغ)و یه ۴۰ دقیقه تقریبا پونی کوچولو دیدمممم راستی این وسطا هم هی میرفتم بلاگ
رفتم تازههههه نماز خوندممم اون دفعه قبلش رفتم قلاب بافی و کلا یادم رفتتتت
بعد یه کتاب جدیدو شروع کردم به اسم لک اک ها بر بام که خیلی لطیفههههه فکر میکردم فلسفی باشه بیشتر ولی جدی دنبال لک لکن😂 دوباره من درحال کتاب خوندن و رفتم بلاگ راستی
بعد نشتیم با خانواده نوش جان دیدیم و چیپس و اینا خوردیمممم خیلی خوببب(عکس ندارم) دیگه شب بود نمازمم خوندم و دوباره یهکم کتاب خوندم و رفتم بلاگ و بعدش دیگه شب به خیرررر
تا اینجا هم قلاب بافی بافتم🍀🧶
نمازات قبول باشن🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥰🥰🥰
سگ تن تن کاوررر
ولاگات خیلی حس خوبی میدنننن
وای مرسیییی
عههه اون میلو عه !!!! تن تن می خونی؟؟؟؟؟!!!!!
آرههههه
عالیه 🤌🏻🤭 بالاخره یکی پیدا شد !! از نسل ما کمتر پیدا میشه تن تن بخونههه🥲🤌🏻
خوشوقتم...
آره کمن ولی چند نفر پیدا کردمممم
هر ۲۴ تا جلدشو داری؟
آرههههه
ولاگ زی پسند ✅
باعث افتخارررر
امیدوارم تابستونت با شادی و انرژی و به خوشی بگذره
من هنوز یدونه امتحان با تابستونم فاصله دارم
اونم عالی میدی بهت خوش بگذرهههه
ممنوننن تو هم همینطورررر
هنرت 🛐🛐🛐
جدیییی؟؟؟
بلههههه
ولاگ جذاب یعنی همین
وای خیلی حس خوبی میدیییی
کرمه خیلی جالب بود ایولا
یه کم شبیه اونی که باید نشد😂
مهم اینه تلاشت رو کردی 😺✅
از جمله ولاگ هایی که عاشقشونم
وای وای مرسیییی