هانا بهتون سلام میکنهه! امروز اومدم واستون یه توضیح ساده روی کلمه ویژوال بدم که شاید خیلی ها ندونن چیه پس بفرمایید اسلاید بعد 🤓
کلمه «ویژوال» از ریشه “Vision” میاد. توی دنیای کیپاپ، وقتی میگیم کسی ویژوال گروهه، یعنی اون شخص «زیباترین» یا «خوشچهرهترین» عضو گروهه که استانداردهای زیبایی کرهای رو به بهترین شکل ممکن داره. اما به نکته ای رو باید همینجا بگم🤓ویژوال فقط صورت زیبا نیست! این جایگاه یه سری مسئولیتهای خاص داره:(که اسلاید بعد میگم)
چهره گروه (Face of the Group): ویژوال معمولاً کسیه که وقتی یه نفر برای اولین بار گروه رو میبینه، اول از همه جذب اون میشه. انگار یه ویترینِ جذاب برای گروه! دومیش،تبلیغات و برندینگه: معمولاً برندهای آرایشی، لباس و مجلات، اول میرن سراغ ویژوالهای گروه چون میدونن عکس اونا روی بیلبوردها غوغا میکنه. استایل و هماهنگی: ویژوالها معمولاً توی موزیکویدیوها، سنتر (مرکز) رقصها هستن تا بیشترین توجه رو به خودشون جلب کنن.
خلاصه که ویژوال بودن یعنی داشتن «اون جذابیت خاصی» که آدم رو میخکوب میکنه! البته اینم بگم که زیبایی یه چیز کاملاً سلیقهایه و همه آیدلها به نوبه خودشون بینظیرن، ولی خب توی دنیای کیپاپ این عنوان یه جورایی «رسمی» هم هست.
حالا چند تا از بهترین و معروفترین ویژوال ها(از نظر من🤓) ۱. هیونجین (Hyunjin) از استریکیدز اصلاً مگه میشه از ویژوال حرف بزنیم و اسم پرنسِ استریکیدز رو نیاریم؟! هیونجین یه چهره خاص و «هنری» داره. اون چشمهای کشیده و موهای بلندی که گاهی داره، باعث میشه چهرهاش خیلی دراماتیک و جذاب باشه.(شاهزاده هوانگ همیشه 🛐)
. فلیکس (Felix) از استریکیدز آخه مگه میشه از فرشتهای مثل فلیکس چیزی نگیم؟با اون قیافه گوگولی و معصومش، انگار از توی کتابهای داستان اومده بیرون! ککمکهای صورتش هم که دیگه امضای جذابیتشه. در کنار اون صدای بم و خاصش، تضاد عجیبی ایجاد میکنه که آدم رو میخکوب میکنه.(حال کردین چقدر ادبی نوشتم؟)*زارت
۳. رورا (Rora) از بیبیمانستر مگه میشه دائین خانوم رو فراموش کنیم؟این دختر واقعاً یه ویژوال مدرن و درخشان داره! خیلی شیک و «باکلاس» به نظر میاد. چهرهاش خیلی متناسبه و یه جور اعتمادبهنفس خاصی توی چشماش هست که وقتی روی استیج میره، واقعاً آدم رو جذب خودش میکنه. آینده ویژوالهای دختر دست امثال روراست!
۴. وونیونگ (Wonyoung) از IVE این دختر دیگه «آیکون» ویژواله! انگار برای اینکه ستاره باشه ساخته شده. قد بلند، پاهای کشیده و اون چهره عروسکی که هر چی بپوشه بهش میاد. خیلیها بهش میگن «پرنسس کیپاپ» چون واقعاً ظرافت خاصی داره.
نمیشه اسم ویژوال بیاد و «چهره خدادادی» کیپاپ رو نگفت! اونوو انقدر چهرهاش بینقصه که خیلیها بهش میگن «Face Genius» (نابغه چهره). انگار با خطکش صورتش رو کشیدن بس که قرینهست!(واو)
اینو بگم دوباره ما توی کیپاپ ویژوال های زیادی داریم...لینوی اسکیز(ش.و.ه.ر.م)و خیلی از آیدل های دیگه ویژوالن اگه بچه های خوبی باشید براتون توی پارت بعدی(شاید پارت های بعدی) میذارمم🤓
عالیی💞💞
معلومه که اسکیز ۸ تا ویژوال داره!💘
دقیقا 💞🤓
ویژوال اصلی اسکیز کوووووووو پسسسس😂😂😂😂😂😂😂😂😂
وای بانو پارت بعدیی😭
دمتم گرم😂✋🏻
اصلا بسازم پارت بعدی رو؟
یه حسی بهم میگه باید همینو هم دیلیت کنم 😭
نه عههه برا چی😱
خیلی خوب بود قشنگم حتما پارت بعدیم بساز✨❤
عالییی بود 😭💘
باز اسلی کردی پرنسس💫
وای فداتشم بانو 😭💞
کل اعضای اسکیز ویژوالن😭🛐
خیلی خوشگلن
دقیقا 🤓💞
بهتره بگم ویژوال استری کیدز چانگبینه
کاملا موافقم
خسته نباشی💕
بانو جیسو چی؟😓
پارت بعدی بانوو
فراموش نکردم🤓💞
💘
عالی بودد، جالبه که به اسپا لقب ویژوال گروپ رو دادن چون عضو غیر ویژوال نداره
دقیقا
متاسفانه جا نشد بذارم اعضای اسپا رو شاید پارت بعدی رو بسازم 🤓