توی این مطلب قراره دستور پخت😅۶ مدل قهوه سرد و محبوب رو باهم یاد بگیریم پ ن: سازنده مطلب حتی از بوی قهوه هم بیزاره😐😐 پس دلیل ساخت چنین مطلبی؟ جهت داشتن تعامل بیشتر با کاربرهای عزیز و دوست داشتنی تستچی😅
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
حنا یک سوال برای چی از قهوه بدت میاد؟
بدی تلخ قهوه رو دوست ندارم
کلا طعم تلخ رو دوست ندارم
مورد بعدی یکبار به اجبار دوستم خوردم و استرس گرفتم
آها منم خیلی خوشم نمیاد بخاطر اینکه بهم انرژی میده میخورم ولی میگن اینکه زیاد قهوه بخوری باعث میشه که یکسره دلت قهوه بخواد و بی اون بی انرژی باشی. راستی حنا خانوم به ساختن این جور پستا ادامه بده واقعا کاربردین🙃
حنا عالی مثل خودت.
منم از بوی قهوه بیزارم متاسفانه.
توی کافه بوی قهوه میاد نمیرم یمت اون کافه.
بیشتر مثلا شیک و ایناش رو اونم با زور میقولم😶🙂
عالیییی بود حنا خانوم
خوشگلم من یه سوال داشتم ازت
من یه اکانت داشتم توی تستچی
گوشیمو زدم تنظیمات کارخونه (عجب غلطی کردم)
الان هر کار میکنم نمیتونم ایمیلم رو بر گردونم
و وقتی ایمیلم نیست نمیتونم وارد اکانت قبلیم بشم
الان همه ی کاربرا فک میکنن که من تازه واردم و عملا بهم اهمیت نمیدن به خصوص توی بلاگ
راهی نیست سابقه عضویت اون اکانتم به این منتقل بشه یا اکانت قبلیم برگرده؟
بار بار ها از عمو پرسیدم جوابی نگرفتم...
قهوه و بوش عالیه که-
به هر حال جالب بود حنا خانم پاندای تستچی🤓
بهبه عجب پست زیبایی قهوه دوست دارم
به به چه پست خوبی خسته نباشید حنا جان💕
منم از بو قهوه بیزارم😅
بوی قهوه رو زیاد اهمیتی نمیدم ولی یه سری قهوه یه بوی تلخی دارن که بعضی وقتا با حنا موافقم
پستت جالب و عالی بود خسته نباشی💖
بسیار عالی بود 💕
خسته نباشی حنا خانم 🙏🏻💫
به به.
ولی قبول دارید از کنار کافه رد شدی اون بو مزه بهشت میده؟🛐
متاسفانه خیر چون از بوی قهوه بدم میاد