درود درود خشگلای خاله توت فرنگی میخوایم تو این پست ببینیم مانهوا خونا چند دسته اند- این پست جهت فانه و قصد توهین به هیچکسو نداره🎀😄 امیدوارم از پست خوشتون بیاد و لایک کنید😅 اگه لایک نکنی شب میام تو خوابت-
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
من که از روی کاور قضاوت نمیک-)اصلا من قهرم🤥
و ازه من هنوزم اس یکم🤣با اینکه ۲۳۵۶۶۸۹تا مانهوا خوندم🤣🤣
تناسخی*
اصلا هم پرنسسی تنسخی که آخرش معلومه رو نمیخو-
نه اصلا هم از رو کاور انتخاب نمیک-
منم-
همشششش منمممممممم🤓
بلاخرههه یه رفیق مانهوا خوننن بیا دوست شیمم
باشه زیبا🎀
از روی ظاهر های
منم کلا رو مود عاشقانه درامم تاریخی معمولا تناسخی یا کاراگاهی غیر ترسناک 👌👌👌
یادت میره بنویس مثل من،،،
واییی منممم