2 هفته پیش 7 اسلاید 231 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کتاب

نظرات بازدیدکنندگان (17)
  • پادشاه پریان🛐🛐

  • با نظرت راجب ناتوان موافقم
    بنظرم کتاب هایی که ازش بهتر باشن وجود داشت!

  • سر اسلایس قدرتمندت
    بخندم یا گریه کنم_‌(یعنی چی چیزی‌نداشت😍)

    • سلیقس دیگه🫠

    • چونکه ناتوان الهام گرفته از ملکه سرخ هست و ازش ترند تره،(قصد توهین ندارم) خیلیا از ناتوان بدشون میاد
      من که خوندم به نظرم جفتشون قشنگ بودن. ولی هرکس نظری داره بهرحال

    • خب ببین اولا ک ناتوان کپی و سرقت ادبی بوده (از کتاب ملکه ی سرخ و بازی های گرسنگی)
      ولی اگه بخوایم از کپی بودنش صرف نظر کنیم داستان کلیشه ای داشت و توی فضاسازی کم کاری کرده بود
      شخصیت پردازیشم تعریفی نداش_

  • خیلی عالی بود ✨🌸

  • image🌑Sf🌑
    مشغول

    بسیار زیبااااا
    عکس کارور هم خیلی خوشگله و محتوا پست
    افرین به شما خسته نباشید عزیزم

  • عالی من عاشق ناتوانم

  • من هر دو در نهایت میمیرند رو خوندم و وااااااقعا عالیه توصیه میکنم بخونن همه

  • imageEleven
    آنلاین

    پستت عالی بوددد💖💖
    ولی جسارتا میتونم بپرسم چرا از ناتوان خوشت نمیاد؟
    خسته نباشی🌷💓

    • ببین ناتوان واقعا یه کتابه که کاملا کلیشه است و چیز جالبی نداره... و حتی خیلی دیگه از یه سری کتابا که اسمشو نمیارم کپی کرده... شخصیت پردازی، فضاسازی، روند عاشقانه و پلات های جذابی هم نداشت...🫠 در کل فقط بخاطر ترند ها اومده بالا🥲

    • imageEleven
      آنلاین

      ممنون که دلیلشو بهم گفتی💖
      من هنوز نخوندم و میخواستم بدونم که ارزش خوندن داره یا نه
      و پستت عالیییی بود💖💖🛐

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.