خب من مریام و امروز میخوایم یه سری به دنیای کتابهای فانتزی و رومنتزی بزنیم. چند تا از دیالوگهای خاص اون کتاب رو ببینیم و که شاید جملهها داخل زندگی خودمونم به کار بیان. یه معرفی کتاب کوچیکم این وسط داریم..🫣 البته این گلچین مورد علاقههای خودمه... امیدوارم لذت ببرید 🙂↕🎀
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
پادشاه پریان🛐🛐
از قشنگترین هاست واقعا🫣♥
با نظرت راجب ناتوان موافقم
بنظرم کتاب هایی که ازش بهتر باشن وجود داشت!
سر اسلایس قدرتمندت
بخندم یا گریه کنم_(یعنی چی چیزینداشت😍)
سلیقس دیگه🫠
چونکه ناتوان الهام گرفته از ملکه سرخ هست و ازش ترند تره،(قصد توهین ندارم) خیلیا از ناتوان بدشون میاد
من که خوندم به نظرم جفتشون قشنگ بودن. ولی هرکس نظری داره بهرحال
خب ببین اولا ک ناتوان کپی و سرقت ادبی بوده (از کتاب ملکه ی سرخ و بازی های گرسنگی)
ولی اگه بخوایم از کپی بودنش صرف نظر کنیم داستان کلیشه ای داشت و توی فضاسازی کم کاری کرده بود
شخصیت پردازیشم تعریفی نداش_
خیلی عالی بود ✨🌸
ممنون
بسیار زیبااااا
عکس کارور هم خیلی خوشگله و محتوا پست
افرین به شما خسته نباشید عزیزم
مچکرم🎀🙂↕
🦋♥
عالی من عاشق ناتوانم
من هر دو در نهایت میمیرند رو خوندم و وااااااقعا عالیه توصیه میکنم بخونن همه
پستت عالی بوددد💖💖
ولی جسارتا میتونم بپرسم چرا از ناتوان خوشت نمیاد؟
خسته نباشی🌷💓
ببین ناتوان واقعا یه کتابه که کاملا کلیشه است و چیز جالبی نداره... و حتی خیلی دیگه از یه سری کتابا که اسمشو نمیارم کپی کرده... شخصیت پردازی، فضاسازی، روند عاشقانه و پلات های جذابی هم نداشت...🫠 در کل فقط بخاطر ترند ها اومده بالا🥲
ممنون که دلیلشو بهم گفتی💖
من هنوز نخوندم و میخواستم بدونم که ارزش خوندن داره یا نه
و پستت عالیییی بود💖💖🛐