خب من مریام امروز میخوایم به ذهنیت و کارهای چند تا از ویلنهای انیمه بپردازیم... توی این قسمت ما: آکازا، ایتاچی و سوکونا رو داریم🫣
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خیلی خوب شد که از اکازا هم نوشتی
و تا جایی که من می دونم جوجوتسو نوشته میشه شایدم من اشتباه می کنم
ممنون 🤌🏻🎀
خیلی قشنگ بود🌷
ممنون♥🫣
حق حق یکی از بهترین تعریف هایی بود که شنیدم
ممنون♥
ایتاچیییی😭✨🛐🛐🛐
خیلی خوب بوددد✨
خواهش میکنم عزیزم 😁🫣