این پست فقط به نقات قوت کتاب ها نپرداخته بلکه بیشتر نقاط ضعف رو هم در نظر گرفته من قصد هیچ توهینی به هیچ کتابی یا فن کتاب خاصی ندارم و صرفا جهت آگاهی بیشتر شماهاست پس لطفا دعوا راه نندازید که چرا اینارو گفتی 🙏😔
12 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
@𝐃𝐨𝐫𝐬𝐚★
اسماشونو میدونی؟اگه میدونی میشه بگی؟
______
آره عزیزم اینا جلدای ترجمه نشده هست که اسم نویسنده هم سرچ کنی میان:
Games Untold
The Same Backward as Forward
The Grandest Game
Glorious Rivals
The Gilded Blade
مرسیییی
🫶🎪
خواستم بگم بازی های میراث ۹ جلد-
قلبمدردگرفت
اسماشونو میدونی؟
اگه میدونی میشه بگی؟
هعیی تا ترجمه بشن فسبل میشیم😭
😭😭😭
بازی های میراث🛐🛐🛐🛐🛐🛐
عالی بودددددد😭😭
مرسیییی😭😭😭🙏✨
پستت عالی بود.. فقط اگه اجازه بدی عهد بیرحمانه رو چون من خوندمش، برات تحلیل کنم: این جلد بیشتر به شخصیتها پرداخته بود، طوری که ما تو جلد یک فقط از خدایان شنیدیم ولی داخل جلد ۲ باهاشون روبرو شدیم، عاشقانه حدودا یکم بهتر بود ولی خوب بیشتر جنگ بود دیگه، پلاک تویست هم بهتر شده بود اینطوری بگم که اتفاقات یکم غیر منتظرهتر شده بودند و با چیزایی روبرو میشدیم که یهو میگفتی یعنی چی؟ چطوری؟! نههه؟! و فضاسازی و قلم داستان هم که مثل قبلی فوق العاده بود. از نظر من ۸.۵ یا حتی ۹.۵ از ۱۰ میگیره...
واقعا؟
پس حتما باید بخونمش
صددرصد🫣♥
ولی من ناتوانو دوست داشتم🥲
هردو در نهایت میمیرند هم خییییییل خوبه اگه نخوندی حتما بخون،البته ب نظر من
چرا خوندمش
اره اونم خیلی قشنگه بود
فقط دیگه حال نداشتم اونم تحلیل کنم_
عالیییییی💓
تحلیل های خوب و جالبی بود
مرسی فدات شم 😭🎀
خیلی خوب بوددد
قربونت برم😭✨