☆| درودد آیمی صحبت میکنه👐 چطورید؟ این پست فقط فان عه و حقیقت نداره و من قرار نیست برم نگران نشید(حالا انگار کی ناراحت میشه🤡) هی تو خوشگله لایک رو فراموش نکن چون خوشگل ها فراموش نمیکنن~
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اسلاید ۶ : منظوری داشتم به دل بگیرید(حقیقتا شورشون درومده موندم چجوری ویژه میشه_)🤡💔
دقیقاااا
وقتی از کنوا استفاده می کنی ولی یه سری از قابلیت ها و فونت ها رو نداری
اینجاست که من باید برم
میشه بگید از چه چیز هایی برای ادیت استفاده می کنید؟ دارم تمرین می کنم اما خیلی فونت هام کمن و محدودیت زیادی هم دارم
اینشات
واقعا می دونی خودمو اماده کرده بودم که یا بشنوم فتوشاپ یا یه برنامه دیگه 😅😄
چ_
نهبابا
تازه ادیت های من خیلی سادس
شکسته بندی نه چیزه شکست نفسی می کنید
کاورات خیلی خوشگلن
مرسی
میگم آیمی اسم فونت کاور چیه؟
بهمن
اها
اون پسته که پرسیدید برای منه یا نه اسمش چیه؟
اینجاست که میخوام برم
آهان مرسی
پست من نیست
من پستی توی بررسی ندارم الان
فونتش مثل تو بود
کاورش هم یه گربه بود
اسمش هم دقیقا مال تو بود
فقط متن پستاش متفاوت بود
ادیت اسلایدا هم شباهت داشت به تو
ردش کردم پس
رسما کپی بوده_
دستت درد نکنه؛-؛
آره دیگه_🥀
خواهش می کنم💘
💗
فک کنم احمقانه ست که همچین چیزی بپرسم ولی با چه برنامه ای ادیت میکنی؟
نه احمقانه نیست⚡
اینشات
ممنونم
عالی بوددددد
تشکررر
عالییی بود
مرسییی
درود، یه پست داخل بخش بررسی من هست که دقیقا عکس اسلاید اول رو با همون فونت تکرار کرده و روش چیزای دیگه نوشته شده هر اسلاید
مال توعه؟
دقیقا منم اومدم همینو بگم
اسم پست چیه
عالی بوددددد
ممنونم؛-؛
عالییییی
تشکررر
عالی بود ❤
مرسییی