بسماللهالرحمنالرحیم
بیاید درباره ی موضوعی صحبت کنیم که خیلیی از نوجوون ها درگیرشن👇👇 به خاطر کششی که بین دختر و پسر هست، این رابطه خیلی شیرین و جذاب به نظر می رسه و دخترا دوس دارن تجربه اش کنن و به نظر خودشون، به آرامش برسن حالا میخوایم با یه داستان ببینیم واقعا این حس ِّ آرامش و ارزشمندی که دنبالش هستن با این رابطه محقق میشه یا نه؟ 💁🏻♀️
رفیق 🫂 قلب دست نخورده ی یه نوجوون مثلِ یه زمین بکر و حاصل خیزه 🪴🫀
☁با دیدن یه ابراز علاقه کوچولو، انگاری که یه بادی میاد و یه بذر محبت تو دلش می کاره 🌬🍃 (قلبش کج شد😜) ☁حالا با هر محبتی که طرف مقابل بهش می کنه این بذر آروم آروم تو دلش ریشه میده🌱 ☁بهش پیام میده👈🏻این بذر ریشه می کنه ☁حرفای قشنگ میزنه👈🏻ریشه هاش بیشتر میشه ☁استیکرای عاشقانه میفرسته 👈🏻مرتب این ریشه ها بیشتر و بیشتر میشه
☁و با هر ابراز محبتی این ریشه ها انقدر رشد می کنه که قلبش پر از ریشه میشه🌱 ما ریشه ها رو می تونیم ببینیم؟! نه‼️ ما به این ریشه ها می گیم «دلبستگی» که شاید از اول متوجه اش نباشیم ریشه وقتی از خاک بیاد بیرون و گل بده تازه می فهمیم، یه بذری و ریشه ای بوده 🌱🌷 حالا کم کم هر چی این ارتباطه بیشتر بشه یه ساقه آروم آروم رشد می کنه🎋
و با گذشت زمان برگ می ده و در نهایت یه گل قشنگ پیدا می شه🌺👇👇 وقتی گل داد👈🏻 دیگه از «دلبستگی» به «وابستگی» می رسه خوب، حالا که وابسته شد، دیگه بی قراره👇 ☁ مرتب آنلاین بودناش رو چک می کنه 🙇🏻♀️ ☁ بهش زنگ بزنه، اگه یه ثانیه دیر جواب بده به هم می ریزه 😣 ☁یه لحظه هم نمی تونه از فکرش بیاد بیرون 🤦🏻♀️
☁قبلا همیشه آنلاین بود و زود جواب میداد، اما حالا یه مدتی که از ارتباط گذشته، بهش پیام می دی دو روز می گذره سین نمیکنه 😥 ☁همیشه هر روز بهت زنگ می زد، اما حالا بهش زنگ می زنی، یا جواب نمیده، یا بعد از کلی بوق جواب میده و میگه دستم بنده انقدر زنگ نزن 😵 ☁و حالا با هر بی محلی که می کنه دونه دونه، گل برگا خشک می شن و می ریزن ☁و کم کم همه ی برگ ها هم می ریزن و تو دلسرد تر میشی 😔 .و در نهایت بهت زنگ می زنه و میگه ما به درد هم نمیخوریم و تمااااام 💔 اون وقته که دلت میخواد گُله رو از تو قلبت بِکَنی و پرتش کنی اون طرف 🤦🏻♀️ با خودت می گی به درک.بذار بره 🚶♀️ گل رو از تو قلبت می کنی ولی ریشه ها به این راحتی از بین نمیرن.
ریشه ها چی هستن⁉️ خاطرات هستن. بچه ها خاطرات رو نمیشه به راحتی از تو قلب پاک کرد خودش رفته ولی خاطراتش می مونه ☁یه مدت که می گذره، قلبش دوباره بهونه می گیره. آخه دیگه به گل داشتن عادت کرده ☁با خودش میگه همه که مثل اون نیستن. بذار اجازه بدم یه گل دیگه بیاد تو قلبم کاشته بشه 🌷 این یکی دیگه آخریشه🙍🏻
حالا مدت ها گذشته و قلبش پُرررر از ریشه شده. دیگه شبیهِ دل نیست، انگاری دَلّه شد💔 .حالا مدتی گذشته و وقتش رسیده که مرد رویاهاش با اسب سفید بیاد جلوش زانو بزنه و گیلی لی لی لی🎉🤩 اما یادته⁉️ قلبش پر از ریشه و خاطرات از قبلیا بود!! طرف مقابل هر چقدر که بخواد بهش محبت کنه، با خاطرات نفر قبلی مقایسه اش می کنه🤦🏻♀️ ☁همش بهونه می گیره👇 ⁉️چرا برام فلان چیز رو کادو نگرفت حتما گِداس ⁉️چرا این جوری می خنده فلانی قشنگ تر می خندید ⁉️چرا کم تر از فلانی به من زنگ می زنه ⁉️ چرا این جوری راه می ره و با این بهونه ها نمیذاره محبت طرف مقابل تو دلش ریشه کنه(که البته دلش برای ریشه جدید جا هم نداره)
رفیق داستان تموم شد. اینه آخر ماجرای رِل زدن. حالا تصمیمش با خودته که این مسیر رو طی کنی یا نه⁉️ سوال )خب اگه با رلمون خواستیم ازدواج کنیم چی ؟؟ .📈رآمار می گه ۹٠ درصد دوستی ها به ازدواج ختم نمی شه. شاید تو جز اون ۱٠ درصد باشی اما شایدم نباشی، ریسک اون ۹٠ درصد رو قبول می کنی؟؟؟
نظرات بازدیدکنندگان (0)