عاقا این مندلیفعلی کیست؟
سلام سلام بعد از یک سال من دوباره برگشتم تیتچی 👌🏻 خیلی خوشحالم از این که برگشتم پیشتون ، البته با یک اسم و اصن هویت جدید . ( الان همه میگن این مگه بود اصن؟ 😂)
من عموما توی تستچی درباره ی مطالب علمی که یاد میگیرم، پست میسازم . به خصوص مبحث شیمی . قول میدم مطالبم خشک نباشن 😂 پس نگران نباشید. توی اسلاید بعد درباره ی خودم میگم 🙏🏻
علاقه مندی هام : انیمه ، گوربه ها 🐈⬛( پیشی😍) ، غذا های جدید ، کتاب ، میم ، طراحی ، پرسیدن سوالات به درد نخوری که باعث ایجاد چیزای جدیدی میشه ، گذشته ی افراد ، روانشناسی ، شیمی و زیست ( خیلی واضح بود 🗿😂) آدمای با جنبه ، افراد منطقی که به میزان مناسب احساسی هستن .( توهین نشه ، آدمهایی که احساسی هستن هم دوست دارم :) اونا هم باید باشن که دنیا قشنگ بشه) تاریخ ، هنر ، سفالگری ، بیزینس .
تنفراتم : عموماً ندارم . آرامش و عشق ورزیدن برا زندگی مهمه . ولی اگه عصبانی بشم انفجاری عصبانی میشم 😐😅. ولی از فسنجون ، صدای زیاد ، آدمایی که سریع قضاوت می کنن بدم میاد یذره...
نمیدونم دیگه چی بزارم 🗿 اما سرگرمی هام : دیجیتال آرت . رمان . پازل . فیلم ( جنایی معمایی بیشتر . کمدی هم دوست دارم ) انیمه ۱۰۰۰٪ ، گربه هام ،( ۵ تا پیشی دارم 😊) نقاشی و از همه مهم تر اورتینک 😂👌🏻 زیاد تو سوشال مدیا نمی باشم ، فقط تستچی . کلا هم ۲ تا دوست دارم . همین 🙂🩵🌹
القابم : جغد 🦉. هوش طبیعی ( زهلم میره از این ، متنفرم ) ( بی موحتاوا ترین اسلاید کل پست )
آره دیه 🙃 به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست. بابت بازدیدتون ممنونم 🌹🙏🏻 حرفی نمیمونه ، برای همه تون آرزوی سلامتی و شادی دارم . ی راهنمایی میکنید که چطوری تو یک دسته عضو میشن ؟ 😅
آخییی چه نازییی شما 😭✨🎀
خیلی بیوت خاص بود
عزیزی 🩵🌸🌸😊
منتشر شد 🙏🏻 ناظر شدیدا ممنونم 🙏🏻🌹