صرفا محض خنده و گریه
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
صرفا محض خنده و گریه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دیگه رسما بدبختترین کنکوری های تاریخ ایران کنکوری های 1405 بودن و من هرکی غیر اینو بگه بنده نخواهم توانست خودم رو کنترل کنم، اول از همه ما تنها کنکوری هایی بودیم هر سه سال دبیرستان رو نهایی دادیم، دهم کل درسا، یازدهم 6 تا درس، و دوازدهم کل درسا، سطح کنکور و سوالاتشم که مطمئنا مثل باقی سالها خواهد بود، اینم هیچی که بقیه سالها دوبار فرصت کنکور اشتن یهو سر ما شد سالی یدونه کنکور،___
عالی بود خسته نباشی خانومییی
ما که هشتمیم از اول سال تا آخر سال دارن میگن رشته میخواین چیکار کنین...✨🤡🥀
ام من درحال تمام کردن هشتم هستم و واقعا بین ریاضی و تجربی موندم میشه از تجربه هاتون بگید؟
(خودم درباره انتخاب رشته پست ساختم ولی خودم موندم...منطقی نیست؟)
فقط تجربی نروو😭
هنرستان
چقد پست خوبی بود. امیدوارم موفق بشی. وای دبیرستان (مخصوصا) سال آخر عذاب نموند نکشیده باشیم. از طرف معلم، فامیل، آموزشوپرورش و همه و همه. هر کسی در حد توانش استرس میداد.
دیگه واقعا نمیدونم چیزی مونده که به کنکور ربط داشته باشه و چیزی نشده باشه
وقتی سال نهم گفتیم می خوام برم تجربی و اقوام (نا) عزیز شروع کردن به گفتن خانم/آقا دکتر
واقعا بچه های امسال خیلی گناه دارن
ما یازدهمی های بدبخت هم بیشتر گناه داریم
الان به جای اینکه در آرامش می رفتیم نهایی ها رو می دادیم می نشستیم امسال رو مرور می کردیم دهم رو می بستیم دوازدهم رو پیشخوانی می کردیم حالا هرچی هرکی هرجا بود باید درگیر درس هایی که نفهمیدیم باشیم
ما همه گناه داریم
کیه که توجه کنه
امیدوارم اینقدر که زحمت و سختی کشیدین حداقل بتونید به هدفتون برسید و یه آینده عالی و تضمین شغلی داشته باشید، بدست آوردن همینا هم اینجا معلوم نیست..
هعی ممنونم
همه اینا به کنار، مدیری که هر روز کلاسای جدید برگزار میکنه و منت میذاره استاد از فلان جا براتون آوردم🤌🏻
زندگی سخته اما فیزیک سخت تر
به زیبایی گذشت