درود... من داشتم به این فکر میکردم که به عنوان یه خاله باید نصیحتتون کنم و شما رو به راه راست هدایت کنم(خیر سرم) پس تصمیم گرفتم که بیام و یکسری از درس هایی که از زندگی گرفتم رو باهاتون به اشتراک بزارم...
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
میشه لطفا دنبالم کنید؟ تازه واردم، من هم متقابلا دنبالتون میکنم🙏🏻
جدی جالب بودنننن
مرسیییی
در مورد اسلاید پنجم
وقتی کسی علایق و عقایدی داره که به طور واضح آسیب زا برای بقیه و اشتباهه خب باید بهش بگی دیگه.
کارایی که طرف با خودش میکنه مشکل خودشه ولی وقتی به بقیه هم آسیب مستقیم میزنه دیگه زمان این بحث ها نیست که...
بخدا منظور منم همینطور بود😭
دین/پوشش/علایق/ ظاهر به شما آسیبی میزنه؟؟
نمیدونم منظورمو چقدر بد رسوندم...
منظور من این بود که که این چیزا مربوط به خود فرده و اظهار نظر کردن بیشتر شبیه به دخالت در زندگی فردی نه کمک کردن به اون و یا حتی اطرافیانش... گفتم که ما فقط در حد عقاید خودتون دانش داریم
(منظورم همون بود نمیدونم چرا شاید یجوری نوشتم که بد برداشت شده😭...)
منظورم من بیشتر دیدگاه ها و رفتارهای غلط بود نه اون چیزها، اونا شخصیه و به دیگران مربوط نیست.
البته اونا هم تا وقتی که اون فرد سعی نکنه سبک زندگیش رو به بقیه تحمیل کنه کاملا شخصی حساب میشه، بعدش نیاز به کمی مداخله داره تا طرف حداقل متوجه بشه که نباید تو کار بقیه دخالت کنه.
گل گفتییی🎀😭
حق🤌🏼
مرسی😃
خاله اسلی کردههههه🤭😝💕
مرسیییی
کاملا درست🤝 مخصوصا (قضیهی یه بار زندگی میکنیم) رو خیلی خوب شرح دادی💕
وای مرسییی🎀
خداازین خاله ها نصیب کنه
🎀
بنظرم بخش ما نباید به عقاید دیگران اظهار نظر کنیم اره تا وقتی که دردسرساز نباشه وگرنه بنظرم بخش اشتباهیه. اظهار نظر نکردن قدرت انتقاد رو میگیره . اظهار نظری که البته با توهین نباشه خوبه
کاملا موافقم👍🏻
(منظورم همین بود شاید بد بیانش کردم)
بد بیان نکردی فقط باید یکم شفاف تر میبود🤏🏻
ولی درکل عالی بود قشنگم♥
عالی بود ❤
مرسی🎀