توی این پست من و یاشا تصمیم گرفتیم میم از انیمه اوزوماکی بسازیممم🥳🥳 خوشحال میشیم حمایت کنیننن (یه ناظر میگه بزار دسته سرگرمی بعد ناظر بعدی میگه بزار دسته انیمه. دیوونه شدممم😭😂)
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
گیلیلیلیلیلیلی،چه خوب شددددد
مگه اسم دختره چی بوده؟
بگم بررسی سریعم میپره😔🤣
مگه چی بودههه
یاخدا
😭😭🤣
ببین من با حروف جدا بهت میگمم
ک ی ر ی ه
یه رمان انگلیسی چند جلدی داشتم که اسم دختره ک ی ر ا بود
وایی😭😂
آره
تازه متوجه اسلاید دو شدم:)
عیباباا😔🤣
چه همکاری اییی🔥
فداتشمممم💞💞
آوامی اومدم کامنت بزارم برم بلاگ🙆🏻♀
بوس بهتتت
عالیییی
مرررسییییی
,ولی جدی واقعا من برام سواله چرا هر اتفاقی می افتاد بعد یکم از یادشون میرفت انگار هیچ چیزی نشده و مخصوصا شویچی اینطوری بود. قسمت سه هم خیلی سنگین بود.
دقیقاااا
شویچی که کلا یجوری با این اتفاقا برخورد میکرد انگار مثلا زلزلهای چیزیه که عادی باشه😔😂
یادش بخیر اون موقع که نت بود مانگاشو میخوندم🌝💔
آخییی یادش بخیر (چطوری عروس😂)
هی🌝💔(والا جدا شدم مادر جان😔😂💔)
عیوای پس چرا بهم اطلاع ندادین💔
اصلا برای چی جدا شدیننن
ولی تو مثل دختر خودمی عروس خوشگلم همیشه بهم سر بزن🙂↔💞
سرم کلی هوو آورد مادرجون🤧💔روم نشد بگم دیگه💔
قربونتون برم شما مثل مامان خودمین🌝💕
ایوای از دست این پسر بیحیاا😔💔
قربونت برم دخترم💖🙂↔
هی مادر جون خیلی غمگینم🤧💔
فداتون شم مادر جون🌝💕
ناراحت نباش عزیزم پسرم لیاقتتو نداشت🤧
خدانکنه عروسم
هی مادرجون میخواستیم بچه دار شیم اسم بچمو بذارم رایتل🤧💔
تاج سری مادر🌝💕
هعیی🤧🤧
عروس قشنگم حالا چرا رایتل؟
که بعد صداش کنن اپراتور جونیور رایتل بعد سیمکارت رایگان رایتل بگیرم🤧💔
جررر🤣😭
حوش و ضکاوط😔🤣
دقیقاا🤣🤣
😔🤣
چهار قسمت نمیتونه روانیت کنه
واکنش اوزوماکی:
حققققق
امممم
خب .. منم مثل شما کیدرامرم ( فکر کنم متوجه شدی که همه پستای قشنگتو لایک میکنم😭 ) ، تایپ شخصیتیم هم infp 🙂✨ ، حقیقتش دیگه نمیتونم چی بگم ، اگه چیز بیشتر خواستی بدونی بهم بگو 😭💗
آرهه متوجه شده بودمم😭💖🤏🏻
بهبه هم هم تایپیم هم هم سلیقه😭
خوشبختم خوشگلکم😭💞
میشه یه اسمی هم بهم بگی که با اون اسم صدات کنمم؟ اگه اسم خودت باشه هم که بهتره🫶🏻
قربونت بشم 😭💞
میتونی مائده صدام کنی 🙂✨
نشی حیفیی😭😭
پس خوشبختم مائده خانوم💖